1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Voicemail werkt nog niet

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door yegreate96, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit geldt alleen voor het Multikabel/Casema gebied. Bij @Home kunnen ze de 'vertraging' niet aanpassen.
     
  2. Hoe kan de klant alle ontvangen gesprekken direct doorschakelen naar voicemail?

    • inschakelen *21*1233
    • uitschakelen #21#

    Terug

    --------------------------------------------------------------------------------

    Doorschakelingen naar voicemail wanneer gesprek niet wordt beantwoord.

    • inschakelen *61*
    • uitschakelen #61#

    Terug

    --------------------------------------------------------------------------------

    Doorschakelingen naar voicemail wanneer in gesprek.

    • inschakelen *67*
    • uitschakelen #67#

    Terug

    --------------------------------------------------------------------------------

    Hoe kan de klant alle ontvangen gesprekken direct doorschakelen naar voicemail?

    • inschakelen *21*1233
    • uitschakelen #21#
     
  3. voicemail aanzetten

    Ook bij mij werkt de Voicemail niet! Ik heb via mijn ZIGGO voicemail aangezet, maar de voicemail werkt nog steeds niet!
    HELP
     

  4. Ik heb hetzelfde probleem. Ik kon al wel een welkomstboodschap etc. inspreken, maar *61 werkt niet. (Deze dienst is niet beschikbaar via deze telefoon)

    pvd
     
  5. Voicemail instelling

    Ik heb het probleem met *61* ook. Ik krijg de melding dat het niet kan met het toestel. Heeft iemand ondertussen een oplossing? Bovenstaande lijken allemaal niet de juiste weg
     
  6. Na het inschakelen van de helpdesk werkte het zomaar ineens.

    pvd
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina