1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Voicemail werkt nog niet

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door yegreate96, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb me aangemeld voor voicemail via Mijn Ziggo en krijg nu ook gewoon 1233 bellen om mijn voicemail in te stellen en/of berichten te luistere.

    Maar wanneer ik naar mijn huisnummer bel, blijft het maar overgaan en krijg ik geen voicemail.

    Ik heb al *61# geprobeerd, maar dan krijg ik te horen dat het nummer onjuist is. Hetzelfde geldt voor *61

    Wat kan er aan de hand zijn, of zie ik iets over het hoofd?
     
  2. Het wijzigen van de instellingen heeft ongeveer een dag nodig.
    Probeer het morgen nog eens?
     
  3. Daarnaast gebruik je de verkeerde doorschakelcode. Als *61 niet werkt, moet je *61* gebruiken in plaats van *61#. Uitschakelen doe je dan via #61#.
     
  4. Nou ik heb het volgende geprobeerd:

    *61
    *61#
    *61*

    Niks werkt, krijg daarna meteen te horen dat het door u gekozen nummer onjuist is.

    Volgens de Ziggo site moet het *61# zijn.
     
  5. in loggen bij mijn Ziggo, vervolgens naar mijn produkten, en bij telefonie instellingen wijzigen.
    Daar dus voicemail aanzetten. daarna naar 1233 instellingen van de voicemail aanpassen.
     
  6. Nou de voicemail anzich werkt wel. Wanneer de huistelefoon in gesprek is, en ik bel het nummer, krijg ik netjes de voicemail.

    Wanneer de huistelefoon bel terwijl het niet ingesprek, blijft het maar overgaan en krijg ik dus niet de voicemail.

    Ik krijg van Ziggo ook geen antwoord per mail, maar er moet toch nog iets van een doorschakeling ingesteld worden lijkt me!
     
  7. Dan heb je 'wisselgesprek' aan staan denk ik. Misschien staat het bij jou zo ingesteld dat je een tweede gesprek kunt aannemen, je hoort dan een 'toet' toontje door je eerste gesprek. Je bent dan dus ook niet "in gesprek". Bij Multikabel stond dat vroeger standaard op "aan".

    Je kunt dat uitzetten via "mijn ziggo" bij de "mijn produkten" en dan instellingen telefonie. Zie ook de handleiding telefonie.
     
  8. Hij doet het wel bij 'in gesprek', dus zal het geen probleem met wisselgesprek zijn...

    Voor doorschakelen bij 'in gesprek' en 'geen gehoor' gelden andere doorschakelcodes om de doorschakeling te activeren.

    In gesprek: *67 of *67*
    Geen gehoor: *61 of *61*

    Uitschakelen? Dan een # gebruiken in plaats van een *.
     
  9. :xAls het niet lukt om de voice mail dienst in te schakelen, dan zou je tochmoeten bellen met de klantenservice. Die kunnen het ala minuut voor je regelen. Ze kunen zelfs instellen, na hoevaak die over gaat naar de voicemail doorgeschakeld word. Nu is het wel zo dat als je een verandering aanbrengt in de instellingen, dat je je modem even moet resetten.:shock:
     
  10. Oeps... precies verkeerd om gelezen :oops:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina