1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo opzeggen: iemand al gelukt?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door cyruse!, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat was dan bij @home zo, dit is zeker niet het geval bij Ziggo.
     
  2. Verwijder je temp. internet files en cookies, en vul daarna het volgende fictieve postcode en huisnummer in: 1703DC, 70. Nu zou je volop gebruik moeten kunnen maken van Ziggo.nl.
     
  3. Leuke tip maar dat werkt niet. Hij vult dan namelijk bij het opzeggen automatisch die postcode en woonplaats in en dan zeg ik dus het abonnement van iemand woonachtig aan de W.M. Dudokweg te Heerhugowaard op. :shock: Daarnaast kan ik ook telefonisch afmelden lees ik nu, echter de klantenservice heeft een storing en is COMPLEET niet telefonisch bereikbaar op het moment.
     
  4. Stuur me anders even een PB met je klantnummer en daarin in het kort wat en per wanneer er opgezegd moet worden, dan maak ik het voor je in orde.
     
  5. Alvast bij voorbaat dank... ik heb het gedaan... maar zie niet zo hoe jij het dan wel voor elkaar kan krijgen.

    Inloggen met mijn postcode + huisnummer gaat simpelweg niet omdat Ziggo dat niet accepteert. En dat moet toch echt als je wilt opzeggen via internet, aangezien hij in het vervolgscherm automatisch de postcode + huisnummer zet en die kan je niet meer veranderen.

    Het punt is ook nog eens dat het vandaag de 30e is en dus wil ik NU opzeggen zodat ik niet 2 maanden voor niks betaal. En je kunt telefonisch ook opzeggen maar de helpdesk is compleet onbereikbaar.

    ONGELOFELIJK
     
  6. HTML:
    maar zie niet zo hoe jij het dan wel voor elkaar kan krijgen.
    
    Omdat hij bij Ziggo werkt, daarom.:applause:
    En wanneer hij zegt dat het goed komt geloof ik h'm (of haar:?:)
     
  7. Hem ;).

    Het internet contract zal per 31 oktober beëindigd worden. Je krijgt hier nog een bevestiging van.
     
  8. Kijk, daar hebben we wat aan. :) Hierbij ontzettend bedankt.

    Op het moment dat ik dit bericht hier las drukte ik mijn verbinding met de klantenservice uit. Ze zijn blijkbaar nu weer telefonisch bereikbaar. Nou ja bereikbaar... de gespreksduur was 00:11:32 en ik was er nog niet doorheen gekomen.

    Nogmaals ontzettend bedankt.
     
  9. En jawel hoor Ziggo krijgt het toch nog voor elkaar om mij wederom te irriteren. Ik krijg gewoon weer een mailtje met de melding dat er een factuur voor me klaar staat online zijnde factuurnummer 209230378 over november 2008, terwijl mijn abonnement per 31 oktober 2008 is beeindigd.

    Leuk, dat storneren... kost me weer een kwartier. Bedankt Ziggo. :x
     
  10. Het is ook nooit goed hè... maar storneren is in een paar klikken gebeurd, overdrijven is ook een vak.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina