1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo opzeggen: iemand al gelukt?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door cyruse!, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens.

    De vroegere Casema mederwerkers gebruikte dit systeem al. De Multikabel medewerkers, waar ik er ook één van ben, gebruikten hiervoor een ander systeem wat écht sneller werkte en ook een stuk flexibeler was.

    Helaas.
     
  2. En één daarvan was ik, heb de introductie van eBS meegemaakt. Er zitten heel wat functionaliteiten in die bepaalde processen teveel vertragen.
    Vandaar het kuchje richting het persbericht.
     
  3. misschien niet helemaal on-topic:

    Net gebeld met de ziggo klantenservice om te vragen of mijn alles-1-pakket opzegging doorgekomen is krijg ik doodleuk te horen dat dat niet via internet kan en telefonisch opzeggen kan ook niet.
    Dit was/is al een tijd bekend volgens de telefoniste maar nog niet op de site veranderd, lekker is dat dan!

    Het is dat ik nu toevallig gebeld heb en nu weet dat ik het dus nu schriftelijk op moet zeggen want anders zat ik er straks nog aan vast terwijl ik al verhuisd ben, lekker vaag dus allemaal!?
     
  4. Als je wel gewoon analoge TV wilt houden kun je de opzegging ook gewoon online via een formulier doen. Zie hier.
    Alleen als je alles (dus ook standaard TV) wilt opzeggen moet dat schriftelijk. Als je alles-in-1 opzegt en standaard TV wilt overhouden kun je dat online doen.
     
  5. lukt niet

    Ik heb nu al 2 x opgezegd via die link in 5 maanden.
    Eerste keer deden ze alsof ze niks vonden.
    Toen de 2 maanden vertraging maar voor lief genomen en nogmaals opgezegd. Nu kreeg ik een standaard mail bevestiging dat het behandeld zou worden.
    Een maand lateer stuur ik weer een bericht via ziggo.nl met waarom ik nog aangesloten ben.
    Krijg ik een mail dat het moeilijjk opzeggen is met telefonie te houden.
    Onzin, heb al 2 x opgezegd, en heb dat nooit vermeld zo. Ik heb 2 x wijzigingsformulier gebruikt en 2 x aangegeven compleet op te zeggen en dus terug te gaan naar z1, en dan krijg ik na 2 weken zo een wazig antwoord over telefonie. Hun formulier werkt niet, zit nu al 5 maanden bij een andere provider en krijg het maar niet opgezegd. Ik gebruik hun formulier, vraag het via hun regels aan, en dan doen ze net alsof ze het niet hebben en gaan ze komen met antwoorden die helemaal niet slaan op wat ik gevraagd heb.
    Ik wil niet opzeggen, dat waas niet de vraag, telefonie wilde ik ook gewoon kwijt, net zoals hun formulier beloofd, ik heb gewoon al 2 x opgezegd en er gebeurt gewoon niks. Hun systeem werkt niet, het moet maar voor de rechter komen denk ik, want dan mogen zei hun criminele gedrag verklaren van een site in de lucht, die het gewoon niet doet, en dan maar geld blijven vragen.
    Ben in staat ondertussen om daar even op bezoek te gaan.
     
  6. Nou nou nou dit forum staat helemaal vol met gedoe over opzeggen maar toch vind ik niks concreets. Dat zou eigenlijk in de openingspost moeten staan. Ik heb 2 simpele vragen...

    A) Kan ik mijn INTERNETabonnement via e-mail opzeggen en zo ja wat is dan het e-mail adres?
    B) Zo nee moet ik dus een brief sturen, naar welk adres moet ik die brief sturen?

    Via de website / Mijn Ziggo gaat helaas niet.
    Ik weet niet waar dat op slaat want ik heb al maanden een Mijn Ziggo account. Heel erg vaag.
     
  7. Ja, kan via de website. Is geen e-mail adres voor, gewoon het contact formulier invullen onder 'contact'.

    Internet, telefonie, DTV pakketten, etc. kunnen allemaal telefonisch en per e-mail opgezegd worden. Alleen om een analoog televisie abonnement te beeindigen is er een schriftelijke opzegging nodig.
     
  8. 2 tellen zoeken op de site en...:

    http://www.ziggo.nl/klantenservice/opzeggen
     
  9. Beste heren hierboven...

    Als ik naar die site ga krijg ik dit te zien zoals ik al in mijn post schreef:

    Kortom ik kan dus niks doen... en heb geen idee wat ik eigenlijk zou moeten zien. En ik heb al helemaal niks met @Home, en ik heb al een paar maanden een @ziggo login. Ik krijg deze melding als ik op "contact" klik EN als ik op "opzeggen" klik.
     
  10. Nee hoor, analoog kan ook via de website worden opgezegd. Zelf gedaan toendertijd via de @home website voor m'n moeder vanwege verhuizing naar verpleegheuis.

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina