1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo opzeggen: iemand al gelukt?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door cyruse!, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. klantenservice

    Je bent nog steeds vrolijk en daaruit blijkt dat je nog niks te maken hebt gehad met klantenservice.
    Heb diverse vragen gesteld betreffende factuur 1 let wel 1 keer een antwoord gehad wat op de betreffende vraag sloeg.
    het toppunt was gironummer en plaats van ziggo hoorden niet bij elkaar, vraag daarover: antwoord wij zullen de 0,67 cent bij de volgende factuur verrekenen.
    Heb nu gevraagd waarom een domeinnaam die ik al 1,5 jaar niet meer bezit in rekening wordt gebracht.
    Ik geeft de jongens en meisjes van de klantenservice het voordeel van de twijfel maar betwijfel of ze wel serieus hun mails lezen ( of worden die ook in India afgehandeld)
    Ben overigens benieuwd naar het antwoord op de domeinvraag, als die goed is zal ik hem eerlijk doorgeven met een compliment aan de klantenservice.:lol:
     
  2. Ik heb wel te maken gehad met de klantenservice (helpdesk) maar ik ben nog steeds vrolijk... Volgens mij (ik weet het niet helemaal zeker) zit ik 's ochtends in de trein met de mensen van de @Home helpdesk. Volgens (on)betrouwbare berichten zit de klantenservice daarvan in het Arke-stadion van Enschede (geruchten).

    Gert.
     
  3. Zie het als een service aan die mensen die hetzelfde denken als ik Gert :)
    Wat heeft Ziggo ook aan ontevreden klanten? Ze hebben er immers zat en er mogen fouten gemaakt worden he. Ik quote even:

    Ontevreden klanten zijn zo weer vertrokken. Geert-Jan Van der Snoek haalt zijn schouders op over de eerste Ziggo-maand: „Drie bedrijven samenvoegen, twee eigenaren, drie miljoen klanten. Dat zijn razend ingewikkelde fusieprocessen. Dan vallen die problemen op de helpdesk nog wel mee. Die is iedereen zo vergeten.

    Ze zullen ons niet missen :)
     
  4. Dit is wel een heel korte samenvatting :?

    Gert.
     
  5. Je neemt wel erg duidelijk een 'underdog' positie in. Denk persoonlijk ook dat je die quote te negatief interpreteerd, maar dat is weer een discussie over een halfleeg òf een halfvol glas. Maar ja, dat gaat zo makkelijk op internet. Tuurlijk had alles beter gekund. Ik ben allang blij dat ik thuis mijn internet en TV nog heb, dus niet alles gaat fout ;)
     

  6. En hoe kijken al die mensen nu TV ??
     
  7. Ik denk niet dat ie op provisie-basis werkt... :cool:

    Gert.
     
  8. @ Willemsj: opzegging betreft vooral internet en telefonie.

    Voor de rest: De opzeggingen leveren mij niks op, dat is een gratis service van mij uit naar ZIGGO. Op de 1 of andere manier zorgen ze telkens weer dat ik gemotiveerd geraak. :wink:
     
  9. In juni mijn abo voor Film1/Sport1 opgezegd; kreeg keurig een wijzigingsoverzicht, per 31 juli werd het abo beeindigd.
    Wat schertst mijn verbazing (alhoewel ik had er al rekening mee gehouden) op de online factuur voor de maand augustus staat wederom Film1/Sport1 gefactureerd:evil:
    Een digitale klacht ingediend, maar het blijft natuurlijk stil:evil:
     
  10. Niet netjes natuurlijk, maar ik denk dat dit zsm wel verrekend zal worden. Heb je al op je factuur-online gekeken of daar al een credit-bedrag staat?

    Ik had ook iets van 8 euro teveel betaald ivm onderlinge telefoongesprekken die per abuis berekend waren, dat is op afschrijving van deze maand automatisch verrekend.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina