1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo opzeggen: iemand al gelukt?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door cyruse!, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit lijkt mij bijzonder sterk, maar dat kan jij zelf simpel testen door even de decoder bij een ander aan te sluiten...

    Afwachten is ook niet echt fijn immers!
     
  2. En de opzeg problemen gaan weer verder:
    Jaren abonnee geweest bij Multikabel, krijg je de brief+formulier dat je je modem moet terugsturen van jawel Casema :?. Oude briefpapier moet zeker nog op?

    Al ruim een maand terug internet abonnement opgezegd, zou per 1 juli stoppen. Staat er in het factuur overzicht netjes het internet abo genoemd voor 01-07-2008 tot 01-08-2008.
    En dit terwijl ze zelf de bevestiging van de opzegging al verstuurd hadden, met daarin de datum van 1 juli.
    Is het nu echt zo moeilijk om te accepteren dat ik weg wil van MK / Ziggo :evil::evil::evil:.
    Naar de helpdesk bellen doen we maar niet weer de 30 minuten van de vorige keer waren lang genoeg :roll:.
     
  3. Vandaag maar weer eens 20 minuten in de wacht gezetten waarna (automatisch) de verbinding werd verbroken. Later nog een keer geprobeerd maar duurde zo lang dat er iets tussen kwam. Eind van de middag nogmaals geprobeerd, toen kregen een bandje met dat het zo druk was dat je beter morgen weer kon proberen (pfff blijf bezig) :evil:. Gelukkig wel tegen lokaal tarief.
     
  4. Tip: van de consumentenbond

    Ziggo zegt snellere afhandeling van uw klacht toe
    Geachte heer / mevrouw,
    Hierbij ontvangt u zoals beloofd de link https://www.ziggo.nl/consumentenbondklachten/naar de website van Ziggo. Als u deze link gebruikt, zet Ziggo zich in uw klacht sneller op te lossen. Op deze site kunt u uw gegevens achterlaten waarna u teruggebeld wordt door de klantenservice van Ziggo. Klik hier om naar de website van Ziggo te gaan.
    We hopen als Consumentenbond dat dit een bijdrage levert aan het oplossen van uw probleem.
    Met vriendelijke groet,
    Consumentenbond
    algemeen directeur

    Misschien gaat het dan sneller :wink:

    Succes :)
     
  5. Opzeggen is tegenwoordig heel makkelijk geworden. Alle jaarcontracten zijn komen te vervallen en dat betekent dat je alle abonnementen die je bij Ziggo hebt, per kalendermaand op kan zeggen. Als je alleen je extra diensten (buiten je CATV) op wilt zeggen, dan kan dat telefonisch. Wil je alles opzeggen, dan moet het schriftelijk. (Adres volgt nog....).

    Let er wel op dat je geen combinatie pakket hebt afgesloten, met een gratis item(router/decoder), dan zit je er een heel jaar aan vast
     
  6. Misschien moet je even terug lezen want zo makkelijk gaat dat dus allemaal niet. Als men telefonisch niet te bereiken is en via het online wijzigingsformulier krijg je geen bevestiging dan schort er iets aan de service lijkt mij.

    Een aangetekende brief is nog steeds de meest veilige optie.
     
  7. Bianca © bedankt voor de tips van de consumentenbond, dit werkt redelijk goed. Het scheelt in ieder geval telefoonkosten.

    Abonnementsgeld voor internet van juli is toch van de rekening af geschreven ondanks dat het abonnement zou stoppen per 1 juli.

    Vandaag bij het ophalen van de e-mail gemerkt dat de multikabel e-mail accounts (al) geblokkeerd zijn. Nieuwschierig als ik was het MK modem aangesloten en ik krijg dood leuk nu een scherm van de activatiesite met "Activeer uw modem".

    Met 2 dingen is Ziggo dus wel snel, geld innen en het signaal van de kabel halen. :evil:
     
  8. Binnen 2 dagen werd ik teruggebeld, dit was echter niet sneller dan via de normale weg.
     
  9. Opgezegt

    Het opzeggen ging vlekkeloos, het geld afhalen van mijn rekening ook. Terugstorten dus. Daar dient ieder wel goed op te letten, ZIGGO boekt gewoon vrolijk geld van je rekening en trekken zich niks aan van het intrekken van een machtiging. Inmiddels heb ik al aardig wat vrienden enzo kunnen overtuigen dat het elders goedkoper is, sneller etc. Ik ga er dan zelfs heen en help ze de weg te vinden om ZIGGO op te zeggen en raak daar al aardig bedreven in. Mijn counter staat nu op 9 opzeggingen inclusief die van mijzelf, en ik heb mij voorgenomen de maand juli actief mensen om te praten voor een andere, alles anders dan ZIGGO.
    Wat mij betreft zal zet ik ZIGGO zijn arrogantie dik betaald en heb er zelfs nu plezier in om dat te doen. Nieuwe hobby? :wink:

    [​IMG]
     
  10. Ik heb een opzegging gedaan ( aangetekend ) en ze zijn dat schijnbaar kwijt geraakt.
    Nu ga ik daar stappen tegen ondernemen en heb advies gevraagd aan een advokaat hierover.

    Ik ben van mening dat dat bewijs rechts geldig is toch?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina