1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo opzeggen: iemand al gelukt?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door cyruse!, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb u op 20 maart al aangegeven hoe op te zeggen.
    Als u de HD belt kunt u de status van uw opzegging opvragen.

     
  2. Zo eenvoudig is het niet. Wanneer ik helpdesk bel dan kunnen ze niet eens gegevens over mijn internetabonnement vinden, bel ik later terug dan blijkt mijn abonnement te zijn opgezegd, bel ik nog een keertje op dan zeggen ze dat ze telefonisch niks kunnen doen. Een ieder vertelt mij iets anders. Het is echt serieus niet eenvoudig om op te zeggen. Ze bevestigen niet eens mijn met handtekening retour gestuurde brieven. Het is onvoorstelbaar wat Ziggo doet. Ik ga het nu met een brief van de jurist proberen. Ik weet het gewoon niet meer.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina