1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo opzeggen: iemand al gelukt?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door cyruse!, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste heren,

    Ik heb nu toch wel een groot probleem. Ik heb Ziggo op 17 december 2008 in een uitgebreide aangetekende brief met diverse bijlagen uitgelegd dat Ziggo fout zit en dat ik Ziggo geen geld schuldig ben. Op deze aangetekende brief heb ik GEEN reactie gehad. Sterker nog ik ontving vandaag dd. 9 januari 2009 een zogenaamde "ingebrekestelling" waarin gedreigd wordt met een deurwaarder als ik niet binnen 10 dagen betaal.

    Nou ga ik natuurlijk ook weer hier op reageren met een aangetekende brief, maar dat heeft dus blijkbaar geen zin. Ziggo leest aangetekende brieven namelijk niet. Kan nou echt niemand mij hiermee helpen? :roll:

    Oh ja! Ik heb ook gebeld. Maar jullie raden het al... gezien de drukte werd ik niet eens in de wacht gezet maar werd gelijk mijn verbinding verbroken. As usual.
     
  2. Barca, stuur mij even een PB met de details en je klantgegevens. Dan zal ik zondag middag (dan werk ik weer) je gegevens er bij pakken en het, waar nodig, in orde maken.
     
  3. Done, je hebt echt alles ;)
     
  4. Ik krijg Ziggo niet opgezegd!!!!!

    Hoi,

    Ook hier hetzelfde probleem. Elke keer heb ik een andere medewerking aan de telefoon en telkens wordt mij iets anders verteld. Toen ik een medewerker vroeg hoe ik mijn internet kon opzeggen reageerde ze 'dat is uw mijn probleem'. :shock: Diverse keren is mij telefonisch bevestigd dat internet is opgezegd, maar nu zit ik inmiddels in maart en is er zowel op 2 als 18 maart € 19,95 afgeschreven voor mijn internetabonnement!! :no:

    Nu heb ik 10 maart jl. voor de tweede keer een aangetekende brief verzonden, maar nu MET HANDTEKENING retour.

    Alsjeblieft, wie kan mij helpen?!!!! Ik wil van Ziggo af!!!!

    Wat zijn jullie ervaringen met automatisch incasso stop te zetten? Hoe sta je er juridisch voor? Hoe is het mogelijk dat Ziggo blijft bestaan? Radar, heel internet vol met klachten. Wat is dit? Overigens had ik met Home geen enkel probleem.

    Groeten,

    Rob
     
  5. Opzeggen kunt u hier.

     
  6. Heb ik al diverse keren geprobeerd. Telefonisch lukt niet, schriftelijk ook al niet! Ik heb in mijn laatste aangetekende brief met handtekening retour alle correspondentie inclusief identiteitsbewijs, rekeningoverzicht waarop de afschrijving te zien is én ook nog eens de betreffende pagina's van internet waarop te lezen is hoe eenvoudig je je internetabonnement kan opzeggen toegevoegd.

    Het werkt allemaal niet!
     
  7. Wie o wie heeft de 'gouden' tip over hoe je daadwerkelijk Ziggo kan opzeggen? Ik heb om een bevestiging van mijn brief gevraagd en uiteraard is die nog steeds niet binnen! :?
     
  8. Ziggo schrijft 3x in 1 maand geld af!!

    Heeft iemand ook zoiets meegemaakt? Vanaf het moment dat ik mijn 1e aangetekende brief met handtekening retour heb verzonden, heeft Ziggo 2x in de maand Maart geld afgeboekt!!! :no: In totaliteit dus 2x € 19,95 en 1x € 23,28 (wat dit laatste bedrag moet betekenen???????). Hoe is dit mogelijk? Waarom stopt Ziggo mijn internetabonnement niet?

    Kan iemand mij hier helpen? Ik word er zo moedeloos van :(
     
  9. Hier geen enkel probleem, al was het opzeggen omdat ik al een nieuw abbo had aangevraagd, dit omdat het oude abbo op naam van mijn broertje staat, maar die gaat verhuizen, naamswijziging was niet nodig, dus dit was de enige oplossing.

    Ik heb maandag gebeld, de medewerkster van Ziggo vroeg me waarom ik wou opzeggen, dus ik het hele verhaal uitgelegd. Toen ik aangaf dat ik al op mijn eigen naam een nieuw abbo had lopen heeft de medewerkster er voor gezorgd dat het abbo per 31 Maart (om dubbele kosten te voorkomen) zou stoppen, gisteren lag de brief al in de bus dat het abbonement op naam van mijn broertje beeindigd is. Misschien komt het doordat ik al weer een nieuw abbo had lopen bij Ziggo, maar de medewerkster heeft me echt top geholpen.
     
  10. Ga naar de geschillencommissie om het contract te ontbinden of schakel je rechtsbijstandsverzekering in.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina