1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing internet en telefonie in Groningen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door safra, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds @home is opgegaan in Ziggo, ben ik aan de telefoon slecht te verstaan (zwak geluid) en m'n internet verbinding valt regelmatig uit/aan/uit/aan. Resetten helpt niet. Ik was een tevreden klant van @home. Kan geen klacht sturen via de site en via het telefonische service nummer (hoezo service 10ct per min.!!!) is geen mens te bereiken binnen een acceptabele tijd.
    Begin nu behoorlijk geirriteerd te raken: ik werk als zelfstandige vanuit huis en contact met mijn klanten loopt hoofdzakelijk via internet en telefoon

    Ik zie hier op het forum dat het regent van de klachten over Ziggo, voelt iemand zich geroepen deze te bundelen en/of te onderzoeken welke effectieve actie ondernomen kan worden?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina