1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo klachten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door edstoop, 3 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien was het beter geweest voor de klagers om de eerste "storm" af te wachten alvoren iets nieuws te bestallen. Ook in juli en augustus kun je nog overstappen. Dan zijn er veel mensen op vakantie en is de helpdesk minder belast en geheel overgeheveld naar 1 grote helpdesk.

    Je kunt toch op de klompen aanvoelen dat wanneer een bedrijf in een migratie zit, het de eerste maand hektisch zal zijn.

    Dat Ziggo steken heeft laten vallen, tja dat zijn kinderziektes. Werd ook in de kaart gemeld die iedereen heeft ontvangen. Een beetje meer begrip zou heel fijn zijn.
     
  2. Borrie, helemaal met je eens. Meeste mensen hebben geen idee wat een dergelijke grote bedrijfsamenvoeging aan organisatorische inregel problemen geeft.

    Die aanbiedingen zijn tot 31 aug geldig. Zou me ook niet verbazen nog langer want Ziggo moet nu tegen een sterker worden opponenten zoals KPN gaan opboksen.

    Dus waarom haast maken? Wacht gewoon even af. Begin/half augustus is vroeg genoeg. En dan zullen de meeste problemen wel weg zijn. :wink:
     
  3. Dit is een steek onder water! Lijkt mij toch niet gepast. Kan kwetsend overkomen lijkt mij.:wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina