1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo klachten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door edstoop, 3 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. @Twigger Jammer dat je dat zo ziet want het is niet waar en wie is hier nu kinderachtig aan het doen.
    Het gaat nog steeds over al die klaag topics die steeds weer opgestart worden terwijl er al zo veel van zijn en dat zie jij niet,helaas
    Ik neem aan dat je ook boos bent op ziggo om wat voor reden dan ook en niemand weerhoud je ervan om dat hier te omschrijven maar niet steeds weer in nieuwe topics want zoals ik al schreef is de leesbaarheid ver te zoeken.
    Maargoed ik weet dat ik je niet kan overtuigen.
     
  2. Triest om te zien hoe mensen tegen alles en iedereen lopen aan te schoppen uit pure onmacht.
     
  3. ben helemaal niet boos op ziggo, bereik ik toch niks mee. het ging meer over dit forum en ik wilde even laten weten wat ik ervan vind dat je geen negatieve dingen over ziggo mag zeggen in dit forum want daar lijkt het op.

    Ik ben geen fan van ziggo maar ben wel tevreden over het zenderaanbod en de beeldkwaliteit. Negatieve dingen heb ik al eerder besproken dus nu maar wééér iets positiefs al heb ik dat ook al vaker gedaan.


    kijk door 1 kritieke operking is mijn groene blokje opeens rood, en dat slaat nu echt nergens op. Ik geef gewoon mijn mening maar je mag hier geen eigen menig hebben, en ja kom maar weer met opmerkingen als ' dat mag je wel' inderdaad maar dan word je zo'n beetje weggejaagd hier.


    Ik denk dat dit forum echt snel leegloopt.
     
  4. Vandaar dat er zoveel negatiefs wordt geschreven.
    Waar het om gaat dat iemand maar niet alsmaar door blijft klagen, te pas en te onpas. Ik denk als iemand zich op dezelfde manier alleen maar positief zou blijven uiten dat ie dezelfde ergernissen opwekt.
     
  5. Mijn ouders zitten sinds gisteren zonder tv, internet, telefoon en radio.
    Jullie weten hoe slecht ze te bereiken zijn dus na 1,5 dag bellen krijgen ze te horen dat er maandag(!!) een monteur komt kijken.

    Op marktplaats staat iemand die alle klachten over ziggo wil weten want diegene wil hier wat aan proberen te doen. Meld je daar aan want bij Ziggo kom je niet verder. (Ik heb niet alle berichten op dit furum gelezen dus misschien is de klachtenverzameling op marktplaats al wel bekend bij jullie).

    Er zijn al heel wat mensen die weggaan bij casema om de slechte service en groot gelijk hebben ze al is dat zelfs niet makkelijk bij Ziggo. Mijn ouders wilden 3 maanden geleden opzeggen maar dat was een heel gedoe en ging veel mis. Door van al dat gedoe af te zijn zijn ze toch maar gebleven, en zie wat er nu aan de hand is.....

    Echt fantastiche, nette en snelle service!!
    (wat ze je willen laten geloven op hun site).

    Succes allen!
     
  6. Kan het niet zo zijn dat ziggo er een puinhoop van aan het maken is ben?
    je moet niet zeggen dat iets wit is als er meerdere mensen zwart zeggen en dat in jouw functie? dat siert je niet;)

    Ik heb ziggo per direct opgezegd (aangetekend) omdat ik van mening ben dat ik niet krijg waar ik 47.95 voor betaal;)
    Brieven die te laat aankomen een website die het maar half doet,een download snelheid die op en neer gaat als een gek en zo kan ik wel even door gaan.

    En nog even speciaal voor benJ: "Waar het om gaat dat iemand maar niet alsmaar door blijft klagen, te pas en te onpas. " <---Dit zijn jouw woorden...schaam jij je niet?
    Jij zegt dus eigenlijk dat wij leugenaars zijn en dat wij niet mogen klagen over ziggo?
     
  7. Dat zegt Ben helemaal niet en dat bedoelt hij ook niet met zijn opmerking dat weet je best !

    Ben bedoelt (en dat vind ik ook) dat sommige mensen het nodig vinden om in elk topic op dit forum te melden dat Ziggo niet deugt en dat er van alles mis gaat. Natuurlijk gaat er van alles mis, het is een ontzettend hectisch zootje op het moment daar. Maar het is gewoon niet zo effectief om op honderd plaatsen op het forum hetzelfde te roepen, dat wordt door niemand gewaardeerd. Houdt dit in 1 topic, dat is veel effectiever.
     
  8. Ik heb nu reeds 5x gebeld met Ziggo.
    Ik krijg constant de melding E19 Preview periode verlopen.

    2 dagen terug werdt mij vertelt dat er nog geen aanvraag was verwerkt voor het digitale pakket terwijl ik toch echt de dag na aankoop dit op de post had gedaan.
    Maar de beste man van de helpdesk zei dat ik nu wel BINNEN 2 UUR weer ontvangst zou moeten hebben.
    decoder aan laten staan met smartcard erin. maar nee na 24 uur nog niks.

    volgende dag weer gebeld. (na 15 min. wachten) iemand aan de telefoon en die zei dat ik weer binnen 2 uur ontvangst zou moeten hebben. Dus ik zeg nog: dat zei hij gister ook. Maar nee nu zou het 100% moeten werken.
    Vandaag, een dag later, nog geen ontvangst!

    En morgen begint het EK!!!!

    ik heb mijn geduld verloren en ga vanmiddag heel boos bellen.
    het moet maar een keer afgelopen zijn!
     
  9. als modswat dat weet, zou hij dus liegen:roll::mrgreen: en dan zou je het dus niet nog 's hoeven uit te leggen.:lol::wink:
     
  10. Ik ben een gebruiker vanaf het eerste begin bij Casema. Ik weet ook wat de klachten waren en nu zijn.

    Ik neem internet af van Ziggo destijds nog onder de naam Wanadoo Cable.
    Ik neem telefonie af van Ziggo vanaf het eerste begin dat Casema hiermee ging promoten.
    Ik neem DTV af van het eerste uur, d.w.z. Sagem decoder, met de beelden van de eerste Big Brother.

    M.i. is de techniek bij Ziggo (Casema) er alleen maar op vooruit en zijn de meeste kinderziektes toch wel verdwenen vindt.

    Ook qua service zijn ze naar mijn optiek er niet slechter op geworden.

    Ik denk ook dat van de 3,2 miljoen aansluitingen bij Ziggo, hier een paar klanten die zitten die willens en wetens altijd wat te klagen hebben. Als Ziggo een scheet laat hangen ze al aan de bel.

    Als al die klagers die nu de lijn ophouden, eens hun abonnement opzeggen en overstappen op KPN "Internet plus bellen", waar kassa de meeste klachten over kreeg dit jaar zou het:
    1. Een stuk aangenamer zijn op dit forum.
    2. De helpdesk niet overbelast zijn
    3. En kan Ziggo verder met gerust hart verder gaan met technische ontwikkelingen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina