1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur online

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Orca45, 3 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. O jee, ga je dit nu elke dag melden ??
     
  2. Nee, maar het lijkt me wel goed dat iemand bij Ziggo eens wakker gaat worden om te zorgen dat voor iedereen dezelfde facturatiedatum en afschrijfdatum gaat gelden. Ziggo doet in deze maar wat, waardoor mensen geen rekening kunnen houden met wanneer iets wordt afgeschreven.
     
  3. De facturatie afdeling leest hier echt niet mee, dus heeft het weinig zin om dit elke dag te melden.
     
  4. Laten we het maar houden op forumvulling of misschien toch een beetje forumvervuiling :mrgreen:
     
  5. Was ik dat van plan dan? Laten we elkaar met respect benaderen en niet met een vooringenomen mening...
     
  6. Geen idee, ik stelde je juist die vraag :wink:
     
  7. Je bent niet de enige. Ik wacht al een paar dagen met smart op de nieuwe factuur voor de periode februari. Sinds half december heb ik namelijk 3-in-1 pakket en dit was in de factuur voor januari nog niet verwerkt. Ik had dus een zeer lage factuurbedrag voor de maand januari (internet was niet berekend). Dit zou voor de periode februari verrekend worden.
    Vandaar dat ik al de hele week kijk of de nieuwe factuur al online is. Het is nu 31 januari en heb nog steeds geen factuur voor de maand februari ontvangen. Ook niet per post. Ik ben dus heel benieuwd.
     
  8. Zou er een probleempje zijn bij de administratie van Ziggo?
    Het is nu 4 februari en ik heb dus nog steeds geen factuur voor de periode februari gehad. Normaal komt deze in de laatste week van de voorgaande maand. Ook er nog niets afgeschreven.

    Als ik volgende week nog geen factuur heb, zal ik eens bellen. Wel toevallig dat ik net sinds half december overgestapt ben naar Alles-in-1.
     
  9. Ik raad je aan om rekening te houden met een (mogelijk) dikke factuur, wanneer die komt.
    De facturering gebeurt door een programma wat op de achtergrond meedraaid en pas later veraderingen in abonnementen signaleerd.

    Door de vele mensen die een Alles-in-1 pakket hebben aan gevraagd wordt dit systeem zwaarder dan normaal belast en hierdoor zijn daar vertragingen of komplete uitvallen.
    Automatische betalingen vinden niet plaats, acceptgiro's worden niet verzonden etc.

    Volgende week al bellen heeft echt geen zin, kijk bij mijn zizzo of je al een Alles-in -1 pakket hebt, zo ja, dan komt het wel goed, zo niet dan heeft het zin om eind februari te gaan bellen, voor die tijd heeft het echt geen zin om te gaan bellen met alle ergenis die dat mee kan brengen (wachttijden, doorverbinden).

    Mensen in oud @Home gebied lopen tegen een mogelijk aanvullend probleem op.
    Er is een conversie geweest van oude naar nieuwe bestanden.
    Er zijn medewerkers van @Home die wel in de oude bestanden kunnen kijken én in de nieuwe, ook zijn er mederwerkers die alléén in de nieuwe bestanden kunnen en dus niet de volledige informatie hebben.
    Ik hoop dat bij jou wél alles ok gaat.
     
  10. Gisteren een telefoontje gehad van Ziggo, dat er nog een rekening openstond van 18--8 2005.
    Op mijn verzoek wat die rekening dan wel in hield kon de telefoniste niet antwoorden.
    Ze zou me een mailtje sturen met daarin de copy van de rekening.
    Vandaag mailtje gehad waarin alleen rekening nummer en bedrag vermeld was.
    Dus geen specificatie.
    In de mail stond wel dat ik aan de hand van het rekening nummer op mijn facturen op de site van Ziggo dit terug kon vinden.
    Na ingelogt te hebben op betreffende site en mijn rekeningen, kwam ik er achter, dat je maar 1 jaar terug kunt kijken, en niet dus naar rekeningen uit 2005.
    Dit moet ziggo toch weten.
    Ik heb terug gemailt dat ik niet eerder tot betalen over ga , voordat ik een specificatie heb.
    Ik heb het idee dat ze maar wat aan rommelen bij ziggo.
    Dat ze er nu pas achterkomen dat ik in 2005 niet betaald zou hebben, geeft me een slecht gevoel over hun nauwkeurigheid bij het boekhouden.
    Boven aan bij mijn facturen stond keurig "openstaand saldo 0,00 euro":no:.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina