1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur online

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Orca45, 3 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook ik kan de factuur niet bekijken.
    Kan niet eens inloggen op mijn bestaande account.
    Als ik dat al probeer dan wordt ik doorgestuurd om te registreren, waarna
    ik de melding krijg: dit is een bestaand account.
    Wat moet je hier nu mee, bellen helpt niet; is weggegooid geld,
    mailen helpt niet; je krijgt gewoon geen antwoord
    en die TESS moeten ze een touwtje geven, niet om mee te springen, maar zich op te knopen.
    Het keuze menu bij 0900-1884 is veel te summier.
    Tot op heden geen enkel c ontact met Ziggo kunnen krijgen.
    Wat als er een storing is?
    Moet ik dan weer 30 km rijden naar Alkmaar, om ook aldaar niet
    geholpen te kunnen worden.
    Multikabel was 100% ok, Ziggo is *shit*.
    Wilde ik ff kwijt !!!!:?
    Succes allemaal.

     
  2. Vanaf begin Ziggo tot heden kon ik niet inloggen cq. registreren in mijn Ziggo.
    Kreeg steeds het bericht ; dit account bestaat al, nadat ik mij wilde registreren zoals ik bij Multikabel al bekend stond.


    Heden kreeg ik een ingeving....lol
    denk ik vul reg. nummer in en een geheel andere gebruikersnaam en password.

    Wat schets mijn verbazing....kreeg melding u bent geregistreerd.
    Na nu eindelijk te kunnen inloggen en mijn gegevens aanklikte om alles weer opnieuw in te vullen, stond daar al alles netjes zoals bekend bij Multikabel.

    Wat heeft gebruikersnaam en password dan voor zin????
     
  3. Nu al de factuur voor juli 2008 ontvangen

    Ja, nu al van Ziggo de aankondiging van afschrijving binnen twee dagen ontvangen! De 18e laat men weten binnen twee dagen het bedrag van mijn rekening af te schrijven voor de maand juli 2008.:evil:
    Behoort dit tot de toezegging het e.e.a. gauw te verbeteren?
     
  4. En ik krijg nu op 1 vraag 4 antwoorden ( tot nu toe ) waarvan er maar 2 hetzelfde zijn.
    Die andere antwoorden slaan echt werkelijk helemaal nergens op, heeft niets met mijn vraag te maken :?
    Ze zijn nog flink in de war, maar gelukkig kan ik nog steeds inloggen en mijn facturen bekijken :roll:
     
  5. Heb ook de mail gekregen over mijn nota van Ziggo. Deze mail kreeg ik via @Home in mijn mailbox.
    Via mijn @home heb ik inzage kunnen krijgen in de nota en deze af kunnen drukken.:)
     
  6. Vandaag via mail antwoord ontvangen van Ziggo: het feit dat men halverwege de maand juni al heeft geïncasseerd voor de maand juli 2008 heeft nog altijd te maken met de z.g. overgangsfase. Vanaf de volgende maand zal geïncasseerd worden op het einde van de maand voor de volgende maand. OK, hier kan ik mee leven.:wink:
     
  7. Bij mij staat er nog een bedrag open waarover ik per post een herinnering zou hebben ontvangen. Niet dus. Alleen kan ik natuurlijk nooit bewijzen dat die herinnering niet is aangekomen.
     
  8. Vandaag even gekeken op factuur online en zag tot mijn stomme verbazing dat Ziggo toch het lef heeft om kosten in rekening te brengen voor het nummer 0900-1884 in de periode van 26 mei t/m 10 juni.
    Ondanks dat ik mij in Alkmaar aan de balie heb gemeld om te klagen over het onbereikbaar zijn en het gewoon verbreken zonder iemand gesproken te hebben. Werd mij geadviseerd niet te betalen. Wat als er aut. incasso is?

    Ik heb daarna ook maar nooit meer dat nummer gebeld uit angst dat er gewoon niks is veranderd sedert het begin.
    Ben geen filantroop !!
    Indien er een acceptgirokaart wordt gestuurd betaal ik die kosten dus niet....maar zien hoe er dan wordt gereageerd !!:evil:
     
  9. Factuur online mailtje

    Hallo,

    Zijn er meer mensen die geen mailtje hebben ontvangen inzake het on line in kunnen zien van de januari 2009 factuur?
    Werd er op geattendeerd door de bankafschrijvinging van het verschuldigde bedrag op 27-1-2009. (Vervaldatum 3-2-2009).

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  10. Rekening

    Klopt bij mij ook niet.
    Kwam er ook achter toen ik de afschrijving zag.
    John.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina