1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur online

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Orca45, 3 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik las het en zal mijn antwoord ook weghalen.
    Heb slecht geslapen en had niet gelezen dat je wel man inloggen :oops:
    Later maar weer proberen, ik kan het nog steeds wel ( gelukkig )
     
  2. ziggo email over rekening

    Heb ook zo'n email ontvangen en wilde er heen om te bekijken, moest inloggen met mijn inlognaam en wachtwoord en kreeg telkens de melding dat ik verkeerde wachtwoord of inlognaam gebruikte.
    Weet niet wat Ziggo allemaal doet maar het is toch niet de bedoeling dat ik constant nieuwe inlognamen en wachtwoorden moet gaan verzinnen. Tevens vindt ik de gehele benadering door Ziggo met tessa een waardelose toestand want je krijgt steeds te horen eerst inloggen en dan krijg ik die melding zoals al genoemd weer te zien.
    Weet niet meer hoe ik in mijn gegevens moet komen , wat dat betreft is Ziggo een verslechtering t.o.v.Multikabel.
    Een erg terleur gestelde Multikabel klant
     
  3. Nee dit heeft niets met inloggen te maken, mijn factuur is momenteel gewoon niet beschikbaar blijkbaar voor mij.
     
  4. ZO bedoel ik het ook, komt er wat slecht bij mij :oops:
     
  5. Werkt tot op heden nog steeds niet.

    Als vm Multikabel abonnee moet iuk ook nog de factuur van mei ontvangen
     
  6. Enhet alternatieve nummer dan die ik je gaf, die werkt toch ook, of ondertussen niet meer wat zo vaak gebeuren gaat als veel mensen dat nummer bellen zonder zich af te schermen :roll:
     
  7. Echt totaal geen probleem met inloggen.
    We al enige tijd al mijn cookies verwijderd.
    Kan nu - zo als het hoort - inloggen en factuur inzien.
     
  8. De factuurproblemen waar ik (en anderen) het over heb hebben niets te maken met inloggen. Inloggen gaat goed, alleen als je de factuur opvraagt krijg je een foutmelding dat de gegevens niet opgehaald kunnen worden door de server. Het heeft bij mij wel gewerkt, alleen nu dus niet meer. Heeft dus niets met cookies te maken, ook met een schone browser lukt het niet (inloggen wel).
     
  9. Cees, Ik begrijp het probleem.
     
  10. Voor het eerst op deze computer ingelogd op Ziggo en ging zonder mankeren. Ook de factuur kon ik zonder probleem bekijken.

    Bij mij is op 29 mei het abonnement voor mei en juni afgeschreven.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina