1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur online

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Orca45, 3 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook ik heb de factuur gehad met acceptegiro en deze mail. Maar als ik wil inloggen dan geeft hij een error aan.

    Ik betaal de giro wel althans gedeeltelijk want ik had mij aangemeld om de factuur (vooruitbetaling) in termijnen te voldoen. Dit was dus niet vewerkt. Mochten ze alsnog de boel zelf innen dan (wat officieel niet mag omdat je ZIGGO opnieuw moet machtigen volgens de wet) storneer ik dat gewoon.
     
  2. Nee daar heb je gelijk in maar je kan wel de TV factuur online bekijken als je kan inloggen :wink:

    Of praten we nu langs elkaar heen :roll:
     
  3. Ik had geprobeerd mij te registreren...dat lukt al niet.
    Kan dus niet inloggen omdat je het voorste gedeelte moet invullen van je
    bestaande (mulikabel) e-mail adres... en die heb ik niet.
    Hoop dat ik een beetje duidelijk ben :oops:
     
  4. Kan ik nu wel mijn factuur bekijken?

    Beste mensen, Dit is voor mij erg nieuw en vergeef me als ik iets niet lijk te snappen.
    Ik hoop, dat we een fijne samenwerking krijgen. Heb een beetje conciderance met de wat oudere mens achter zijn PC. Het leven is soms al verwarrend genoeg en iedere keer komt men weer met wat anders op de proppen. Hopelijk blijft het nu stabieler.
    Ik hoop nu eindelijk eens te zien wat me dit allemaal kost!
    Dus nu graag de factuur s.v.p.
    beste groeten lucia wullems.:roll:
     

  5. Ohja, sorry :oops:
    Ik snap het nu.
    Ben nog niet wakker, 4 anchten slecht geslapen maar net mijn nieuwe bed in elkaar laten zetten dus zal wel weer goed slapen, nogmaals sorry :oops:
     
  6. Inloggen gaat goed, echter mijn facturen heb ik nog nooit kunnen bekijken.
    Op vragen via email wordt nooit gereageerd en telefonisch is de helpdesk niet te bereiken.
    Ik mis Multikabel heel erg!

    Mvg, Jos
     
  7. Of je ziet:
    Dat zie ik vandaag weer. De factuur werkte tot gisteren normaal bij mij, maar nu dus niet meer. Wanhoop dus niet als het nog niet lukt met je factuur en je deze melding krijgt, het ligt niet aan jezelf.
     
  8. Nee klopt, dan ben je al ingelogt :wink:
    Dat lukte mij namelijk maar niet :?
     
  9. Beste Mustang,
    Dit doe ik exact zo als door jou beschreven maar het resultaat is steeds:
    Helaas, er is iets fout gegaan

    • Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.
    Ook heb ik al eens een nieuw wachtwoord gemaakt maar het resultaat is nul komma nul.

    Het inloggen is ook niet het probleem want verder kan ik al mijn gegevens zien en bewerken.

    Mvg, Jos
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina