1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Juridische stappen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door wim koevoet, 3 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben bang dat er geen jurist is te vinden die hier brood in ziet en dan nog , ben jij bereid om geld in een proces te stoppen met ongewisse afloop?:cool:
     
  2. Twee threads met exact dezelfde titel van exact dezelfde starter? Wat overdreven wellicht?

    Maar goed: contract opzeggen en een andere provider nemen lijkt me stukken kansrijker dan een rechtzaak. Je rechtsbijstandverzekering zal je iig niet hiermee helpen ben ik van overtuigd (al was het alleen maar vanwege het minimum belang van een zaak voor ze überhaupt iets doen van meestal EUR 250,-).

    PS: Valt me wel op dat we hier de laatste tijd een stortvloed van klaagposts lezen van altijd gebruikers waarvan dat zo ongeveer de eerste post is. Wat bezield mensen om zich alleen maar op dit forum te registreren om te melden dat ze bij Ziggo weg willen? Je zou haast denken dat het fake accounts aangemaakt door ADSL boeren zijn.
     
  3. Is er iets positiefs te melden dan?

    Raar he, dat er alleen maar wordt geklaagd na de fusie.
    Kun jij iets positiefs melden, ik houd mij aanbevolen.

    In afwachting van een positief bericht van jou over Shitto,

    Een zeer ontevrden klant!
     
  4. Als je goed las wat ik schreef had je gelezen dat ik het niet gek vind dat er veel geklaagd wordt vanwege aanloopproblemen van de fusie (hoewel ik wel vind dat de meeste posts nogal overtrokken zijn, maar er zit zeker een punt van waarheid), wat ik wel gek vind is dat zo goed als al die berichten gepost zijn door mensen die minder dan 5 eerdere posts op dit forum hebben gedaan en ook niet enige bereidheid te tonen om naar oplossingen te zoeken (let wel, dit forum is niet de Ziggo klantenservice desk).

    Kennelijk zijn de bezoekers die dit forum al langer bezochten een stuk minder actief in het posten van klachten.
     
  5. posieve berichten

    er komt interacieve tv
    het hd aanbod word uitgebrijd
    de snelheden gaan omhoog
    je kunt nu zien of je voismail berichte heb ontvang mits je telefoon fsk onderseunt at alle nieuw telefoons wel doen (de oude kpn telefoon niet die gebruiken een ander onlogies protocol)

    kortom het voodel en dus de positieve dingen voor de consument licht op langer termijn. ja op korte termijn zijn er een vlink aantal problemen maar daar word ontzetten hard aan gewerkt. kijk dus even in de toekomst en je ziet dat ziggo ook een zonnige kant heeft
     
  6. Ik deel de frustraties met jullie: Ik heb me eind april bij Casema aangemeld voor internet en telefonie, ik wacht nog steeds op de activatiecode. 10-tallen telefoontjes en e-mails gaven 1 relevante reactie per mail dat er vanwege een fusie problemen zijn met het overzettten van de telefoon maar dat de activatiecode is verstuurd. Ik heb intussen nog geen internet en telefoon van Casema/Ziggo. Vanavond was de servicelijn weer te druk en vervolgens niet meer beschikbaar. Via de bestellijn hoorde ik dat de servicedesk maar tot 20:00h open is terwijl op de site 22:00h staat. Volgens mij weet de juiste afdeling Casema/Ziggo dus nog niet eens dat ik nog geen aansluiting heb en dat ik hulp nodig heb. Intussen voel ik de reclame van Ziggo, die zo goed kan luisteren, geselend op me inwerken. Ik hoop snel het juiste gehoor bij de directieleden bernard.dijkhuizen@ziggo.nl; en marcel.nijhoff@ziggo.nl van Ziggo te vinden....
     
  7. Dat gevoel begint mij ook zo langzamerhand te bedruipen hier, xahmol :wink:
     
  8. Hi!

    Dat werkt wellicht beter als je bestaande adressen gebruikt, deze 2 bestaan in ieder geval niet.

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Dank! eindelijk weer eens een post waar ik lekker om heb kunnen lachen :wink::mrgreen:
     
  10. Ik heb zelf bij een grote telecom aanbieder gewerkt en daar kost elk telefoontje dat bij het call center binnen komt gemiddeld 14 eur. verdienen doen ze dus zeker niet aan een tarief van 0.10 per minuut. Het is ook niet verboden om kosten in rekening te brengen bij een service nummer. Men is alleen verplicht om vooraf te informeren wat de kosten zijn. Het is aan de beller of hij/zij aan de lijn blijft of niet.
    Wanneer een klant door toedoen van de provider aantoonbaar veel bel kosten heeft gemaakt, zijn ze meestal best bereid om deze kosten terug te betalen. Het is maar net hoe klantvriendelijk ze zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina