1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Juridische stappen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door wim koevoet, 3 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Word het niet eens tijd om juridisch eens iets tegen Ziggo te gaan ondernemen?????
    Of andere serieuze aanklachten??
    Ten eerste tegen de winst die gemaakt word met de 10 cent per minuut voor de klachten lijn!!
    Ga maar eens even uitrekenen wat ze ermee verdienen!!!
    Al met het inlogpraatje wat al 2 min. duurt!! vermenigvuldig dit eens met b.v.
    met 10000 !!!???
    Ik vraag me af hoeveel er per dag gebelt word?
    De lijnen zijn konstant overbezet,er word ........:evil::shock::cry::?:x:roll:......vet
    verdiend aan ons...grrrrrr
    Zijn er geen Juristen onder ons die een idee hebben zodat we gezamelijk iets op kunnen zetten??
     
  2. Word het niet eens tijd voor JURIDISCHE stappen tegen Ziggo!?
    Allen al de telefoonlijn en het inloggen kost al 2min. x 20 cent!!
    Zijn er geen Juristen onder ons die ideeen hebben??
    Financieele tegemoetkoming b.v.
    Ik bezoek site's die geld kosten (nee geen sex!!:lol:)
    Ik doe een oproep aan een ieder die serieus met dit onderwerp aan de gang wil en/of kan!!!
    Reken eens even uit van de week was ik 20 euro kwijt alleen al met het bellen van Ziggo!!!!
    Er word verdiend a.d. klachten.
    Maak maar een s voor jezelf wat rekensommetjes met dit gegeven, uitgaande van, 100 bellers ber minuut!!
     

  3. Kortzichte gedachte..... Je hoeft geen abbonee bij ziggo te blijven......
    Elk bedrijf mag zijn voorwaarden veranderen, ook ziggo met hun betaalde helpdesk, mocht je het niet eens zijn met een dergelijke actie moet het mogelijk zijn om kosteloos je abonnement op te kunnen zeggen. En dat is het feit. Bovendien, Ziggo is er net... er zijn 3 systemen die op elkaar aangesloten worden, geef ze tijd... als ze gaan doen wat ze voor de toekomst beloven dan zitten we hier helemaal niet zo gek..... maar dat is mijn mening....

    Ik zou zeggen, maak gebruik van je rechtsbijstand verzekering, en suc6!
     
  4. Ik heb eerder reeds bevestiging gevraagd van de melding op het Tros Radar forum http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=761022&sid=d8ea93d4dd8c1c7bbd373ae145b95aa9 Geplaatst op 23 Mei 2008 22:11 door Ziggo medewerker
    Helaas nog geen antwoord ontvangen.
     
  5. Even rekenen:

    Een uur bellen kost je 60 * 0.10 = 6 euro

    Hiervan gaat zegmaar 2 cent per minuut (laag ingeschat) naar de telefoonprovider van de beller.

    Blijft over: 4,80 per uur.

    Laten we eens een ruime schatting doen: per medewerker staan er 3 mensen in de wacht. Ziggo ontvangt hierdoor dus per uur per medewerker: (3+1)*4,80 ofwel 19,20 euro.

    Hiervan worden de volgende kosten betaald:


    • Salaris medewerker: 12,= bruto per uur (schatting).
    • Salaris ondersteunende collega's (vraagbaken, teamleiders, verkeersleiders), gerekend met 1 ondersteunende collega per 12 medewerkers: 2,= per uur (duurdere krachten)
    Daarnaast heb je nog kosten voor de instandhouding van de werkplekken (huisvesting, verwarming, software, hardware, kennisbank, voorlichting, enz). Hiervoor is dus, bij een flinke wachtrij 5,20 euro per medewerker per uur beschikbaar.

    Zonder wachtrij, ontvangt Ziggo minder dan 4,80 per uur per medewerker (geen wachtrij, dus doet de medewerker ook af en toe niets).

    Met flinke wachtrijen wordt er dus inderdaad een beetje verdiend op de helpdesk. Als over twee maanden de ergste onduidelijkheden (grootste reden voor de huidige wachtrijen) verholpen zijn, en er dus geen of beperkte wachtrijen zijn, moet Ziggo, ook bij een tarief van 0,10 per minuut, flink bijleggen op de klantenservice.

    Toegegeven, 10 cent per minuut is niet leuk, maar er zijn providers genoeg die veel meer rekenen. Bovendien is het onzin om te stellen dat Ziggo hier een dikke winst op haalt.
     
  6. Ach, dan is de marge op de abonnementen daarentegen weer wat ruimer. MK kon nl. jarenlang rondkomen met 1 cent per minuut.
     

  7. Oké is allemaal leuk en aardig maar waarom was dit eerst niet bij @home en nu wel op een bij Ziggo dat je betaald per min dat moet jij me maar eens uitleggen het zelfde dat je nu op eens niet meer gratis kan bellen naar iedereen behalve mensen die Kabel van ziggo hebben dus ( Casema @home en Multikabel)
     
  8. Bij @Home is de klantenservice jarenlang 10 cent per minuut geweest. Pas kort geleden is dat verlaagd naar lokaal tarief.

    Onderling gratis bellen heeft bij @Home nooit bestaan, onderling bellen ging voor de helft van de prijs van normaal bellen.

    Gratis bellen naar alle vaste telefoonnummers kostte eerder bij @Home 11,- euro per maand. Door de fusie is dit vorig jaar verlaagd naar 10,- euro per maand. Deze mogelijkheid (Volop Bellen) is er bij Ziggo nog altijd.
     
  9. mensen we raken of topic.
    wat wou je voor rechtzaak aanspannen over de dubele factuur heeft geen zin hierin heben ze een oplassing gevonden wel je hier geen gevuik van maken kun je kosteloos opzeggen. de kosten per minut voor de helpdesk zijn helaas hele normale kosten en ook op grond daarvan kun je geen juridsche stappen ondernemen. mischien word dit beter de minister hier iets aan wil gaan veranderen zoek maar eens op google. en dan nog de storingen ook hiervoor kun je nog geen rechtzaak aanspannen. dit kan alleen als de diensten helemaal niet geleevert worden voor een langere periode of als ziggo er niet aan zou doen om de probleemen te verhelpen bijde is in iedergael nog niet het geval dus een recht zaak zou wijnig zin hebben. alleen als de probleemen in een later stadium zeg maar 1 tot 2 maanden nog niet zijn opgelost zou dit een optie zijn. persoonlijk denk ik dat het wel goed kont rechtzaken zijn dur en in geval als dit schieten bijde parijen er eigenlijk niets mee op. heb verouwen in ziggo dat alles weer goed komt....
     
  10. De kosten van de medewerkers worden betaald uit de winst van de onderneming!!!Dus al door de klant!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina