1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo website.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Enwee, 3 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat zeer opvallend is op de Ziggo website is dit:
    Ziggo geeft op zijn website geen enkele informatie over verschijnselen en problemen die Ziggo veroorzaakt voor de consumenten van Ziggo,
    zoals bv het verschijnsel dat mensen die automatisch betalen ook een acceptgiro hebben gekregen.
    Daarentegen staat de website wel vol met reclame, voor de Gouden gids,
    voor Wehkamp, voor Marktplaats enz. en verder gaat het over films,
    over het weer, en over files.
    Kortom het gaat op de Ziggo website over alles behalve over zaken waar de klanten van Ziggo belang bij hebben...
    Het draait bij Ziggo kennelijk dus alleen om Ziggo... Waarvan acte.
     
  2. ten erste is er al eerder een topic over de site gemaakt en is dit dus min of meer verkeert gepaats ten tweede zijn er over zaken zoals de betaling brieven gestuurt dus de klanten die hier last van hebben gehad zijn geinformeert. en als bedrijfzijnde zet je niet de negative dingen of blunder op de site dit schrikt alleen maar mensen af je zet er alleen maar op wat voor de nieuwe klanten van belang is en zaken als mijn ziggo om de helpdesk te ontlasten. en over de goudengisds dit is extra reclame inkomsten en er zijn mensen die www.ziggo.nl als home pagina hebben of deze veel bezoeken deze kunnen invormatie en zoekfuncties als deze handig vinden. wat dat betref is het een hele normale site waar niets raars aan is of iets mee mis is.
     
  3. Over het feit dat er deze keer een dubbele betaling afgeschreven wordt bij de mensen met een automatisch incasso is inderdaad een brief geweest, maar de betaling waar de TS op doelt is het feit er acceptgiro's worden gestuurd naar mensen die een automatisch incasso hebben, zoals beschreven wordt in http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11818
    En het feit dat hierover op de Ziggo-pagina's niets te vinden is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2008
  4. Ja en...? Er zijn klachten geweest over acceptgiro's bij mensen die normaal via automatische incasso betalen ja. Wat je wel vergeet, is dat bij die mensen die een acceptgiro hebben gekregen, nog niets automatisch van de rekening afgehaald is. Wat men dus moet doen, is even wachten tot de herinnering ;) Is er tot die tijd nog niets per automatische incasso afgehaald, dan kun je altijd nog betalen via de acceptgiro. Je kunt ook nog even tot de aanmaning wachten ;) Is geen straf hoor, is gewoon een laatste verzoek om te betalen, maar er heerst zo'n taboe op dat woord :D

    Mocht de incasso dan alsnog uitgevoerd worden, laat je dat toch weer terugstorten en stuur je het kenmerk van de acceptgiro die kant op, met uitleg waarom je de incasso geblokkeerd hebt. Allemaal heel simpel en 10 minuten werk.

    Ik begin het een beetje 'spijkers op laag water zoeken' te vinden... zeker over de website: als er maar geklaagd kan worden.
     
  5. Sorry Brammetje, ik vind de meldingen over acceptgiro geen spijkers op laag water zoeken. Dit is zeer verwarrend aangezien er geen enkele verklaring bij zit waarom dit gebeurt. De vraag of je nu wel of niet moet betalen vind ik geheel terecht. Verder zorgt deze aktie ervoor dat er nog veel meer mensen gaan bellen en mailen en de helpdesk bij ex-Multikabel (waar dit speelt) is al compleet onbereikbaar.....

    Ik zou het prettig vinden als je niet bij elke opmerking van iemand die blijkbaar niet het andere topic vond er vol tegenin gaat. Ik vind de reactie van Enwee geheel terecht, misschien overbodig omdat er al meerdere topics over lopen, maar dat had je ook gewoon even kunnen melden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina