1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe lang duurt de activatie van een uitbreiding op je TV pakket?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door gielhier, 2 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je telefonisch belt dan kunnen ze waneer ze van goede wil zil de knop meteen omzetten.
     
  2. Ik ben 1 van die personen die wel signaal heeft maar er niet voor betaald, wat dus betekend dat ik geen abonnement kan nemen op Sport1/Film1 en Z2. Aangezien ik er flauw van wordt om iedere keer een aantal nieuwe kaarten te kopen heb ik Ziggo ook maar even gebeld, het gesprek ging ongeveer zo:

    Ik: hallo, ik heb wel signaal maar ben geen klant, dus dat wil ik wel worden maar ik wil geen aansluitkosten betalen want ik ben al aangesloten.
    Ziggo: even navragen
    ik: prima
    Ziggo: helaas kunt u geen klant worden want u heeft al signaal.
    Ik: Dat zeg ik, ik wil juist wel klant worden.
    Ziggo: kan niet.
    Ik: oké bedankt, dag.

    Dus ik heb signaal, maar ik mag er domweg niet voor betalen en moet ik dus losse kaartjes blijven kopen. Appart zeg.:lol:
     
  3. Ik heb vanmiddag NOGMAALS gebeld met Ziggo, nu heb ik me laten doorverbinden met een andere afdeling ("wijzigingen"). Het was binnen 2 minuten geregeld! :)

    Dus ik natuurlijk vragen waarom mij vertelt werd dat het 5 werkdagen zou duren...."Ja die klacht hoor ik wel vaker" zei ze, "nu kan ik het nog direct voor je activeren, straks duurt dat idd 2 a 3 werkdagen, als alle systemen geintegreerd zijn".

    Ach ja, ik heb iig m'n extra zenders :cool:
     
  4. Is inderdaad aan de erge lange kant. Mijn broer heeft dit een een paar maanden geleden ook gedaan en dat was toen binnen 2 dagen geklaard. Ik vermoed dat er iets is misgegaan. Het beste kun je effen telefonisch contact met Ziggo opnemen. Waarschijnlijk kunnen ze het een en ander al online regelen zodat je misschien vandaag al naar het extra pakket kunt kijken.
     
  5. Vraag vrienden/familie om bij hun abbo jouw smartcard te registreren, zorg er voor dat die kaart gekoppeld is aan jouw bankrekening als je toch al fout bezig bent :-P


    BTW niet zo slim om hier te vertellen dat je een ghost-aansluiting hebt. :roll: Is niet zo heel moeilijk om die dicht te zetten:shock:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2008

  6. Voorzover ik dat van een afstand kan oordelen had ik niet de meest slimme aan de lijn die in opdracht van Ziggo de telefoon aanneemt.:mrgreen: Dus dat afsluiten zal wel meevallen, maar het mag van mij, das hun goed recht en dan wil ik ook wel aansluitkosten betalen:roll:.
    Maar de abo op de aanvullende (tv) paketten zoals Sport1/Film1 gaat toch via de zelfde rekening als Z1? En anders moet ik het maar anders regelen. Ik heb hier nog eerst een aantal kaarten liggen die ik op moet maken, dan zie ik wel weer verder.

    Nog excuses voor de "topickaping", want bij nader inzien had ik dit beter toch niet in dit topic kunnen zetten. :oops:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2008
  7. TV Z1 staat los van DTV. Je kan BTW bij elke dienst van Ziggo een ander rekening nummer opgeven. Als je een bundel hebt wordt dat beschouwd als 1 dienst dus kan dat maar van 1 rekening nummer afgeschreven worden maar... Elke smartcard is een aparte dienst dus als je een bundel hebt kan je DTV gewoon met een andere bankrekening betalen. Volgens mij kan je zelfs elke smartcard van een ander rekening nummer laten afschrijven.
     
  8. Zie hier voor de uitleg dat Z1 analoog en digitaal aan elkaar verbonden zijn.
    Je kan inderdaad voor producten een apart rekeningnummer opgeven, maar dan voor lose producten, zoals internet. Dit geldt natuurlijk niet voor TV abonnementen per smartcard. zie hiervoor de algemene voorwaarden TV
    Een smartcard, na registratie, is een aanvullende dienst op het digitale pakket. Dus een abonnement aanvullend digitaal pakket en kan niet van een andere rekeningnummer afgeschreven worden.
     
  9. Geen genoegen nemen met dit antwoord. Dat er overgestapt wordt op een nieuw systeem heeft niets te maken met het invoeren van een uitbreiding pakket.
    Is het ingevoerd door de medewerker, dan is het voldoende om de decoder 's nachts aan te laten staan om de doorvoering op de smartcard effectief te maken.
     
  10. Aloha, ik heb deze molen ook zojuist doorlopen en ik zou jullie het resultaat niet willen onthouden! 5 dagen geleden via internet het "Nieuws en kennis pakket" aangevraagd. Dit vond ik al een beetje raar gaan... voor dat je de bestelling definitief maakt, vraagt de site al om de bevestiging te printen...? Dit kan je beter doen op het moment van bevestiging, niet ervoor. Maar goed, na bevestiging van mijn opdracht eindig je met een leeg ziggo scherm... verder niets, geen bevestiging van Ziggo's kant, geen mededeling over het bestelde, niets... Vandaag maar eens gebeld en, je raad het al, ze weten van niets...! Maar goed, de man aan de lijn was zeer snel, deed wat administratieve handelingen en melde dat hij het aangezet had. En dat ik vanaf nu ieder uur kon checken en als het met 48 uur er nog niet was, dat ik dan even moest terugbellen. Nou, een uurtje later waren de zenders er, en was ik blij! Dus resumé, wachttijd voor de klantenservice: nihil, wachttijd voor Ziggo: een klein uur...! Maar een vette onvoldoende voor een niet doordachte en zeer slecht functionerende website. Hier ligt volgens mij het hele Ziggo probleem... Ik zou hier als de sodemieter een nieuwe designer opzetten, want de huidige is het gelukt om een nog slechtere naam dan die van UPC te creëren. En dat in een paar weken! Knap hoor...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina