1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Humax IRHD-5000 HD-Tuner

Discussie in 'Humax iRHD-5000 (HD-Tuner)' gestart door John², 2 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb hem gewoon in de winkel gekocht.
    Was wel wat duurder. Maar is ook makkelijke met garantie.

    Hoef ik hem niet op te sturen, maar gewoon effe brengen.

    Ben in ieder geval bij dat ik niet de Samsung HD decoder heb gepakt.
    Prima beeld en geen problemen tot nu toe.
     
  2. super

    ik heb de decoder gewoon in de winkel gekocht en werkt prima op een paar kleine dingen na, ik heb het formulier ingevuld voor het onderzoek van cisco (inporteur) en tot mijn verbazing stuurde ze mij al meteen een mail dat ze telefonisch contact gaan leggen met mij over de kleine probleempjes die ik met de decoder heb. da`s volgens mij hoe het moet. ps diegenen die hem bij een internetwinkel hebben besteld zullen volgens mij toch echt wat meer geduld moeten hebben en dus ook 14 augustus vergeten. er zijn er volgens mij 2000 in nederland geleverd en ze zullen nu even wachten op wat feedback van de test klanten. als dan alle probleempjes zijn opgelost dan zullen er weer meer komen. dat er maar 2000 zijn geleverd heb ik gelezen op dit forum geschreven door anoniem ZIGGO.
     

  3. inmiddels is er een nieuwe batch beschikbaar, omdat de eerste 2k al verkocht zijn

    PS je bedoeld waarschijnlijk copaco ipv cisco. copaco is de distributeur van humax
     
  4. ja klopt. vergissing. een beetje te lang zitten surfen , dan lopen de namen een beetje door elkaar. haha . fijn voor de mensen die hem al besteld en betaald hebben. niet fijn van annoniem door te zeggen dat er maar 2000 geleverd zijn. daardoor ben ik hem namelijk gewoon in de winkel wezen kopen. als ik wist dat er snel weer nieuwe kwamen dan had ik hem wel voor 30 euro minder besteld bij een internet winkel.
     

  5. Er waren ook maar 2000 boxen geleverd, maar aangezien de gehele voorraad al verkocht is, is ons verzocht goedkeuring te geven voor de volgende batch, gelet op het feit dat er geen problemen zijn gemeld met de eerste 2000. Ik weet niet of de nieuwe levering ook bedoeld is voor webshops.
    Je had ook gewoon kunnen wachten, want je weet dat de ontvangers met de tijd altijd gekoper worden.
     
  6. ik ben ook niet boos , ik weet wel dat als je iets snel wil hebben je dan ook wat meer geld kwijt bent , en ik ben ook zeer tevreden met de decoder. maar er zijn wel wat problemen gemeld mede door mij , waar ze mij ook over benaderd hebben.en binnen een week genoeg feedback verzamelen lijkt mij ook wat snel. maar nu ik je toch spreek maar meteen een vraag. waarom is eurosport HD vaak in een smal beeld dus links en rechts bijgesneden. en waarom loopt bij ned1 hd het geluid soms een beetje achter, soms wel soms niet. en nogmaals het was geen verwijt maar een opmerking
     
  7. Op wat voor termijn worden de ´bugs´ verholpen ? Als ´veelopnemer´ is een
    goed werkende timer functie voor mij essentieel.
     
  8. kun je er mee opnemen dan?
     
  9. Ik vind het ook wat voorbarig om te concluderen dat er geen problemen zijn. Het Dolby digital geluid bij HD loopt bij mij altijd achter (NED 1 HD en Film 1 HD) en niet een klein beetje maar wel een halve sec. PCM is wel goed. Het zou mooi zijn als je het geluid niet alleen kan vertragen maar ook de andere kant op kan bijstellen.

    Een formulier voor feedback heb ik overigens niet gekregen.
     

  10. dan zou je even een mailtje kunnen sturen naar copaco zie http://www.myhumax.nl/service.htm
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina