1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klantennummer werkt niet

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mgpdeweert, 1 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij het Registeren moet je klantennummer aanmaken en je gegevens verzenden hellaas werkt het niet ik kan niet in Mijn Ziggo wie heeft hier ook problemen mee....:rolleyes:
     
  2. Op "mijn Ziggo" moet je inloggen met het deel van je hoofd-email-adres wat voor het @-teken staat en het wachtwoord van je hoof-email-account.

    Voor wijzigen van email-opties en zo moet je inloggen met je hele emailadres, dus ook deel vanaf @-teken erbij. Je hebt je klantnummer dus niet nodig om in te loggen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina