1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

FTP problemen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door ceessie!, 1 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. dan is het bij de Locatie: Groningen nog niet door gevoerd ofzo denk ik? ff ziggo meelen ofzo? hier werkt het wel en ik had vroeger @home de server members.home.nl/mennomulder is uit de lucht gehaalt zoals ik al eerder zei, ik zelf had members.home.nl/rolfhobby en dit werkt dus niet meer!
    probeer eens ftp://mennomulder@homedrive.ziggo.nl/
     
  2. Dan krijg ik :
    De webpagina kan niet worden weergegeven

    Meest waarschijnlijke oorzaken:


    • Uw computer is niet met internet verbonden.
    • Er zijn problemen op de website opgetreden.
    • U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
    etc etc

    Je website members.home.nl/gebruikersnaam moet nog gewoon bestaan en dat is bij mij dus ook het geval, alleen homedrive.home.nl is vervangen door homedrive.ziggo.nl
     
  3. ok dan is die bij jullie nog niet doorgevoerd denk ik? toch maar ziggo meelen? en probeer deze eens https://homedrive.ziggo.nl/mennomulder@home.nl/ de laatste kans? anders toch ziggo bellen of meelen?
     
  4. De telefonische Helpdesk verwijst mij naar het klachtenformulier en dat heb ik maar ingevuld, dat kan dus wel 14 dagen duren voordat je antwoord hebt.
    Trouwens deactiveren van mijn nieuwe tijdelijke webspace van mijn Ziggo E-mailadres lukt ook al niet :evil: !

    Zijn er geen Ziggo-medewerkers die enig licht kunnen werpen op dit probleem ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2008

  5. nou lekker dan 14 dagen wachten, eh ik kwam wel via bijna binnen zie http://members.home.nl/rolfhobby/menno-test-page.jpg
    dus de link werk wel zie foto-print
     
  6. Er is trouwens veel meer mis, ik wilde wat experimenteren met een andere webspace: na het aanmaken van secundaire @Home E-mail adressen lukt het mij niet daar in te loggen, wachtwoord wordt niet herkend !
     
  7. dat zou kunnen dat er veel mis is bij ziggo maar dat is al bekent maare zag je mijn inlog scherm bij jou zie foto-print? http://members.home.nl/rolfhobby/menno-test-page.jpg
    daar gaf je nog geen antwoord op?
     

  8. Ja, dat krijg ik ook wel op mijn scherm, maar daar kan ik alleen verder mee als ik met mijn Ziggo E-mailadres heb ingelogd. Als ik met mijn @Home E-mailadres wil inloggen, gaat het fout!
    Ik had nog een ander Ziggo E-mail adres, dat heb ik ook geactiveerd voor webspace, ik kan echter via https://www.ziggo.nl/mijnziggo/webspace/homedrive niet inloggen, ik kijg de mededeling dat er geen activatie van de webspace heeft plaats gevonden, terwijl dat toch duidelijk wel het geval is !
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2008
  9. Hoi,

    Weet niet wanneer jullie voor het laatst getest hebben, maar rond 21:00 ging het hier zo:

    @Home adres via Webdav op homedrive.ziggo.nl: OK
    @ziggo adres activeren: binnen tellen voor elkaar.
    Beide adressen getest via FTP op homedrive.ziggo.nl: OK
     
  10. Mijn probleem is opgelost. Je moet er maar opkomen. Door mijn oude, reeds bij @Home ingestelde wachtwoord van mijn @Home E-mailadres zodanig te wijzigen, dat deze aan de nieuwste voorschriften van Ziggo voldeed, was mijn webspace weer bereikbaar !
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina