1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vele internet-onderbrekingen in het Casema-gebied?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door leof, 1 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. dick360

    dick360 Forum Member

    Berichten:
    189
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    Nootdorp / ZIGGO
    Lid geworden:
    17 mei 2008
    internet

    Wim en CeeS , bedankt voor de reactie, normaal gesproken gaat alles oke,alleen de laaste weken wat uitval" van netwerk; internet/E-maill. (modems zijn oke,alles werkt inmiddels weer!!)
     
  2. sorry , maar als het zo makkelijk was dan zouden er niet zoveel mensen problemen hebben ,
    mijn modem is al diverse malen ge-reset maar dat macht niet baten

    ik denk toch echt dat het probleem bij ziggo ligt .
    het is wel toevallig dat het een en ander gelijk met de overgang naar ziggo plaatsvind.

    en wat betrft het "even" bellen , ik heb er om precies te zijn 2,5 dag en ongeveer 50 pogingen over gedaan om uberhaupt iemand aan de lijn te krijgen (10 cent per minuut plus de kosten van mijn mobiel omdat er met mijn vaste lijn geen normaal gesprek is te voeren ivm de storingen)


    kortom het lijkt zo makkelijk maar zo is het helaas niet :cry:
     
  3. internetstoringen

    Ik denk dat het eens tijd word dat we Juridische stappen moeten gaan ondernemen om eens financieele genoegdoening te verkrijgen of anderswijs!?:evil:
     
  4. Hallo

    Ik weet weet iets veel beter:lol::lol::lol::lol::lol:
    Met z'n alle lekker opzeggen ga ik ook doen.......heb ik recht toe(niet leveren van diensten)
    Ben het spuugzat met al die storingen.
    Nu is het weer zo dat ik drie of vier keer per dag mijn modem en router moet resetten.
    En ik ben niet de enigste in de wijk die dat probleem heeft.
    Dus het probleem ligt niet bij mij maar bij Ziggo alleen geven ze dat WEER NIET toe.
    Ik betaal natuurlijk geen 30 euro p/m om dat iedere keer te doen.
    Ik weet ook dat de storingen komt omdat er technici weg of overgestapt zijn en dat er diversen software programma's niet op elkaar afgestemd zijn of werken.
     
  5. 8-6-2008 Den Haag Ypenburg 2497wd:cool:

    Mijn verbinding valt ook om de haverklap weg. Ik dacht dat het netwerk nu wel eens in orde zou zijn. vroeger was casema k.t dat werdt beter en nu zijn ze weer k.t. heb ik weer. ik wou natuurlijk weer van een voor deeltje genieten.
    zo heb je een snelle verbinding zo heb je niks.

    Wat is dat toch met die grote bedrijven, klanten lokken met mooie beloftes en dan vervolgens deze niet waar maken.
    Ik hoop dat programmma's als radar kassa zich hier weer eens druk om maken.

    Ik snap overigens niet dat dit forum zich niet hard maakt. ik bedoel met hoeveel zijn we hier. dan kunnen we toch massaal actie ondernemen:x

    Gelukkig betaal ik nog niet voor mijn Internet. En dat was ik ook niet van plan.:evil:
     
  6. internetverbinding casemagebied

    Rond half mei ook heel veel problemen gehad met de verbinding. Was elk half uur verbroken. De laatste paar dagen gaat het wel weer. Ik vond het alleen heel irritant dat er zo'n 'Ziggo-mannetje' aan de deur kwam om te vragen hoe tevreden ik was over Ziggo. Nou... niet dus. Hij wilde me ook nog een alles-in-één pakket aansmeren. Mooi niet dus. Hij bevestigde wel dat er verbindingsproblemen waren, maar zei niet wat er aan gedaan zou worden. Ik hou nog even een slag om de arm, maar als het zo doorgaat, ben ik weg bij Ziggo.
     
  7. Hi, ik zit hier in een voormalig Multikabel gebied, wat prima was, download in de praktijk rond 2 mb/s. Nu moet ik helaas met ziggo mn router/modem gemiddeld 5 keer per dag resetten om wéer eventjes te kunnen internetten. Het is nu half elf, vanaf vanmorgen 9 uur geprobeerd hier te komen, maar ging gewoon niet! Wat een ramp met dit ziggo!

    Ik zit Draadloos én bekabeld, echter helpt het beide niet. Laatst een nieuwe ethernet adapter gekocht en signaal is prima. Ook mijn router geeft aan dat het een signaal ontvangt én verzend. Toch moet ik 'm 5 keer per dag resetten om weer even te kunnen internetten,wat niet klopt. Fatsoenlijk gamen gaat hierdoor niet en downloaden ook niet. Ik ben helemal klaar met Ziggo, Multikabel nooit problemen mee gehad, en nu alleen maar!

    Die klantenservice probeert de schuld alleen maar bij jou computer te leggen, maar die dombo's die daar zitten (ingehuurd ofzo) snappen er de ballen van. Hélaas.. Ik ga van't weekend op vakantie, en daarna hoop ik toch echt dat het opgelost is en dat er STABIEL internet te verkrijgen is, anders stap ik maar wéer over.

    Jammer ziggo, je raakt een hoop klanten kwijt zo, met dat klote gedoe. Ook zo leuk ,verwijzen die gasten van de ''klantenservice'' je door naar het forum...Denk na, ik bel omdat ik GEEN internet heb..

    DRP
     
  8. Ik heb sinds april eind mei last van het weg vallen van de verbinding. Natuurlijk ga je eerst bij je zelf kijken.( spyeware / virussen ect...) maar ik kon geen onregelmatigheden vinden…
    Ik moest mijn modem 3 a 6 keer resetten op een dag...zeer vervelend.]:evil::evil:

    Uiteindelijk de moed opgeven en zitten zoeken en graven op het internet. Al gauw kwam ik erachter dat ik de modem kan benaderen via IP adres van dit apparaat. Het blijkt dat deze een soort van logboek bij houd, tot een bepaalde periode.
    Ik ben erachter gekomen dat op 16 april jl. een firmware update geweest op de modem en dat het volgens de log, mislukt is.

    Ziggo / @home helpdesk gebeld, ..met een hele verhaal en inmiddels met geschiedenis erbij van deze club loopt het nog steeds. Na 5 ziggo /@home call’s, ligt het probleem nu bij het oplosteam.
    5 keer is een nieuwe probleem aangemaakt….5 keer!! Schandalig…Er zijn aantal mensen die op de ziggo helpdesk werken die niet naar je luisterd en walst gewoon erover heen…hoe zo probleem?:shock:
    Andere zijn wel provisioneel en zeer hulp behoeften…
    Ik werk in een groot ziekenhuis, als ICT’er..maar dat weten die lui van Ziggo/@home natuurlijk niet. Ik moest vaak mijn lach binnen houden hoe aantal mensen van Ziggo/@home communiceert…hahaha. :lol::lol:

    Onderwerp: Naar aanleiding van uw klacht bij de consumentenbond

    Dit is een automatisch gegenereerd bericht.
    Reacties op dit bericht kunnen wij niet in behandeling nemen.

    Geachte heer/mevrouw,

    Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud bevestigen wij dat uw dossier is aangeboden aan het oplosteam. Hartelijk dank voor uw begrip.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice ZIGGO

    Dikke 2 maanden, 3 a 6 keer op een dag, de modem resetten is geen pretje, ik betaal wel 50 eurotjes voor dit geintje..:evil:

    De oplosteam is vanaf 26 juni bezig…om deze probleem op te lossen.
    Ik hoop dat naar de modem firmware gaan kijken…immers, daar is de ellende ook begonen.:roll:
    Euro-DOCSIS 2.0 modem wil ook wel testen hoor ….:lol::lol::lol:

    Ik houd jullie op de hoogte, want ik vrees dat dit nog lang gaat duren…

    Gr.Dop
     
  9. wat een gewauwel....

    Grappig man, je werkt toevallig niet voor ziggo?

    Drie en een half jaar geleden ben ik lid geworden van casema, nu ziggo, ik heb de duurste internet verbinding.
    Sinds april van dit jaar heb ik last van een weg vallende verbinding.
    Ik heb er talloze keren over gebeld, soms moest ik langer dan drie kwartier wachten.
    Eerst dachten jullie dat het aan mijn kabelaansluiting lag, waarop jullie een monteur stuurde.
    De monteur kwam een uur te laat, ik had voor niets de hele middag thuis zitten wachten.
    De klacht leek verholpen, maar de volgende dag viel mijn verbinding weer weg.
    Ik heb weer gebeld, een vrouwelijke helpdesk medewerker vertelde me dat er een 'blokstoring' in mijn wijk was.
    Er zou aan gewerkt worden, maar het probleem bleef.
    Na anderhalve week wachten, terwijl mijn verbinding constant uitviel, heb ik weer gebeld.
    Er werd me verteld dat het een 'T3' storing zou zijn, en dat het snel opgelost zou worden.
    Ik heb daarna weer gebeld, en weer gebeld, maar het probleem bleef.
    De helpdesk bood me aan om weer een monteur naar mijn huis te sturen, en dan moest ik weer een halve dag thuis wachten.
    Een monteur kan niets doen in mijn huis, het probleem ligt buiten mijn huis, dat hebben meerdere helpdesk medewerkers
    me verteld.
    Ik hoor van talloze andere ziggo klanten in mijn omgeving, vrienden, familieleden, (oud) collega's, dat zij soortgelijke
    problemen hebben.
    Talloze forums bezaait met klachten over ziggo, zelfs op dit ziggo forum, en de voornaamste klacht is een wegvallende internet verbinding.
    Dit probleem is niet op te lossen door een monteur naar mijn huis te sturen, dit probleem ligt bij jullie.
    Ik snap niet dat men dit niet voorzien heeft.
    Als je 3 redelijk grote ISP's gaat samenvoegen, zit je altijd met kinderziektes en problemen, dat weet je van te voren.
    Voor mij heeft het verbindings probleem zeer verstrekkende gevolgen gehad.
    Ik volgende een opleiding, waarbij ik veel online moest leren, o.a. in een online klas.
    Door de verbindingsproblemen heb ik de cursus moeten staken, wat me geld heeft gekost.
    Ik werk in de ICT, en werk vaak vanuit huis.
    Het is dus belangrijk dat ik thuis beschikking heb over internet.
    Momenteel heb ik al dagen geen internet meer, soms werkt het een paar uur, maar meestal niet.
    Ik heb mijn mobiele telefoon op mijn PC aangesloten, zodat ik toch mijn belangrijkste mail kan lezen.
    Mijn contract heb ik vorige week beëindigd, de nieuwe algemene voorwaarden biedt ziggo klanten gelukkig de mogelijkheid
    om het contract per kalendermaand te laten ontbinden.
    Ik sluit me volledig aan bij bepaalde mensen in dit topic, we moeten samen actie ondernemen.
    Vele van ons betalen maandelijks een behoorlijk bedrag aan een ISP die vrijwel geen internet toegang biedt.
    Gedupeerde klanten krijgen van geen excuses noch een financiële tegemoetkoming.
    Snotneus?
    Ik kan die opmerking wel een beetje plaatsen.
    Ik heb talloze keren naar ziggo gebeld, en werd vaak te woord gestaan door jonge mensen die soms echt niet wisten waar ze mee bezig waren.
    Misschien werken er wizzkids bij ziggo, maar ik betwijfel het.
    Als een klant al tientallen keren heeft gebeld over een storing, dan ga je die klant toch niet elke keer aanraden om zijn modem even te resetten?
    Dat is ook wat jullie hierboven keer op keer herhalen.

    Toch is er een ding, waar ik wel blij met ben, alleen denk ik dat, dat ziggo de das gaat omdoen.
    De nieuwe algemene basisvoorwaarden!
    Je levert geen internet, maar geeft talloze ontevreden klanten de mogelijkheid om per maand op te zeggen?
    Wat denk je dat de meerderheid van de klanten uiteindelijk gaat doen? opzeggen...

    Voor een ieder die het nog niet wist;

    Binnen een maand opzeggen;

    Voor klanten die om welke reden dan ook geen gebruik meer wensen te maken van de dienst(en) van Ziggo, bestaat de
    mogelijkheid deze dienst op te zeggen.
    Wel dient u daarbij rekening te houden met een opzegtermijn van een maand
    (zie algemene basisvoorwaarden Ziggo artikel 4, lid 1, http://www.ziggo.nl/alle-voorwaarden).


    Schade verhalen;

    De algemene basisvoorwaarden van Ziggo geven recht op compensatie wanneer een dienst van Ziggo tijdelijk niet beschikbaar
    is geweest (zie algemene basisvoorwaarden Ziggo artikel 10, lid 5, http://www.ziggo.nl/alle-voorwaarden).
    U wordt geacht als klant hiervoor binnen een maand een schriftelijk verzoek bij Ziggo in te dienen.
     
  10. Gisteren een klacht ingediend over het feit dat de recentste storing (ook weer) niet gemeld is op de Teletekstpagina's. En wat denk je? Als reactie een boel onbenullig gereutel, met onder meer het advies om... Inderdaad. Modem resetten.

    Triest.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina