1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waar blijft casema webruimte??

Discussie in 'Internet - Email' gestart door elisa, 31 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieuwe Mega-Casemaklant zoekt de beloofde webruimte van 500MB.
    Is die al ergens te vinden? C.q. aan te maken of aan te vragen?

    Mijn emailadres "name(at)casema.nl" werkt nu :) gelukkig wel maar de webspace is nog snikken :cry: met de pet op.

    m.v.g.
    elisa
     
  2. Hi!

    Via service site kun je die enabelen...

    https://mijn.ziggo.nl/myziggo-email/do/email/webspace

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Dat is gelukt! Dank je wel.
    Ik kan alleen nog niet zien of het de door Casema beloofde Mega van 500MB is.

    De link 'Hoe de webspace te gebruiken' met hopenlijk instellingen voor ftp, of idisk-achtige protocollen en uberhaupt de URL werkt nog niet.

    Maar er is vooruitgang!

    m.v.g.
    elisa
     
  4. Ik neem maar even aan dat er voor nieuwe klanten zoals ik nog geen mail adressen beschikbaar zijn.

    Ik vindt overigens dat wij hier slecht over geïnformeerd worden.
    Of ligt dat aan mij.

    Ik heb nog geen gebruikers naam o.i.d :lol:
     
  5. Hi!

    Mag ik vragen hoe je je modem activatie doorlopen hebt? Die activatie daar hoor je je main account (momenteel voor jou een casema adres) aan te maken. Als ik het zo hoor heeft een monteur voor jouw die activatie doorlopen maar hierbij gebeld, en niet de procedure afgelopen. Schets ik dat correct?

    Bye,
    Raymond.
     
  6. klopt wel zo'n beetje Raymond!.
    De monteur heeft moeten bellen naar de monteur(klanten) service om mijn modem te activeren. De activering heeft zo'n 2 uur in beslag genomen. Het duurde blijkbaar lang voor dat ik een ip adres toegewezen kreeg.
    Toen alle lampjes brandde heb ik mijn IE opgestart en vervolgen "activatie" in getypt. uiteraard werd ik direct door gelinkt naar mijn huidige Google startpagina.
    Dus de Activering pagina heb ik nooit gezien.

    p.s in het programma"thuishelp" log ik blijkbaar in met mijn Orange ADSL adres.

    Ook zo vreemd:shock:
    terwijl als ik inlog met mij Gmail adres klanten nummer en gebruikers naam zie ik alleen staan dat ik TV Z1 zou hebben.
    Dit is tevens het zelfde klantennummer als waar op ik het 3in1 pakket heb besteld.
     
  7. 500 mB webspace?
    Als ik van de Ziggo producten pagina uitga is de grootste 250 mB, of word er onderscheid gemaakt tussen de providers waarvan we afkomen?
     
  8. Geen idee. Maar ik heb op 14 mei (1 dag voordat IK wist dat Casema zou opgaan in Ziggo) voor een lief bedrag pm met Casema een overeenkomst gesloten voor een zogenaamd Mega-account. Dit beloofde o.m. 500 MB webruimte en geen gezeur over fair use. Het moet nog blijken of Ziggo zich hieraan houdt, anders zullen we over de prijs moeten stoeien.
     
  9. Ik wens je succes Elisa, en je hebt gelijk wat dat contract betreft.

    Ik dacht alleen even dat ondanks we 1 worden, er misschien toch verschillen zouden zijn.

    mocht het zover komen, succes met onderhandelen :)
     
  10. Het is nu alweer 7 weken geleden en ik heb nog steeds geen mailadres en webruimte van ziggo ontvangen. Maar ze beginnen wel het volledige internet bedrag te incasseren:evil:.

    Als ik in log op https://mijn.ziggo.nl/myziggo-email/do/email/webspace , werkt mijn inlognaam niet dit is overigens dezelfde naam die ik gebruik om mijn online factuur in te zien.


    Heeft iemand een idee wanneer je hier bericht over krijgt
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina