1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mk/ziggo aanvraag perikelen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ener, 31 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. advies gevraagd voor mk/ziggo perikelen

    Update:

    Op 3 juni 6 A4-tjes ontvangen met dd 15mei uit naam van Casema waarin staat dat zij bevestigen tot wijziging abbo bij Casema. (??? ik heb helemaal geen diensten van Casema).
    En dat ik mijn factuur/gegevens op mijn Casema.nl kan vinden. (kom je natuurlijk weer op ziggo.nl)
    Verder meldt Casema in deze brief dat op 23mei de monteur langs komt (is al op16mei jl geweest) en of ik een machtiging wil tekenen om mijn telefoonummer om te zetten naar het Casema netwerk.

    Juridisch gezien klopt dit volgens mij ook van geen kant. Ik heb de aanvraag eind maart bij multikabel ingediend en op 16mei zijn 3 kabelmaatschappijen samengegaan onder de naam Ziggo. Dan moet je de klanten uit naam van Ziggo diensten aanbieden. Ik heb toch niets met Casema zeker niet op 15mei want toen waren het 3 aparte bedrijven en ik helemaal geen contract met casema heb.

    Dus 6 A4-tjes retour afzender of niet?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina