1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo Klantenpanel

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door kingpin!, 31 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ook ik heb de enquete ingevuld,
    heb ze ook naar dit forum verwezen voor meer ervaringen
     
  2. Ik neem aan dat dit ook in de enquete is vermeld en niet alleen hier op het forum.
     
  3. Ziggo leest dit forum ook, maar of de onderzoekers van het panel dit forum ook lezen valt te betwijfelen. Dus de enquete goed invullen geeft mogelijk een juist en objectief resultaat.
     
  4. Eh, nee dus. De enquete had het echt alleen over de uitstraling van het merk Ziggo, de persoon Ziggo en de uitstraling van de website.

    Je kon wel free format comments aangeven en daar ook aangegeven dat het doel website zou moeten zijn snel de juiste informatie over Ziggo dienstverlening te geven. Niet Ziggo nieuws op de Ziggo portal vind ik volslagen onzin, daarvoor lees ik nu.nl wel.

    De onderzoeksvraag van dit onderzoek was dus duidelijk het imago van de campagne en communicatie. Niets meer dan dat. Voorlopig dus alleen over de marketing en niet over de inhoud.
     
  5. Wat een gemekker over dit eerste onderzoek. Dat het filmpje langer is dan opgegeven(!). Doe dan niet mee aan dit soort enquettes.
    Ik vind het vrij logisch dat ze met de start van een nieuw bedrijf willen nagaan hoe de reclame campagne ontvangen is.
     
  6. klopt em bij het filpje staat dat hij in iedergeval 45s duurt en dat dit afhant van je internet verbinding opzig wel raar maar wat maakt het uit. wees blij dat ze je wat vragen.
     
  7. Waarom nu weer zo'n negatieve reactie?

    On topic: IK vind het logisch dat ze willen onderzoeken hoe de campagne valt. Alleen is het wat frustrerend als je een klantenpanel opzet onder het mom van Ziggo luisterd naar haar klanten en je kunt alleen je mening kwijt over de kleur van de website en het imago van het Ziggo karakter.
    Met geen woord wordt er over de producten gesproken en dat vind ik typisch.

    Heb persoonlijk geen probleem met de gestelde vragen (al zullen ze minder blij worden van de ontvangen antwoorden als ik representatief ben), maar ben wel wat teleurgesteld over het compleet ontbreken van vragen over wat wij belangrijk vinden in het productaanbod van Ziggo.

    (heb overigens het filmpje al zo vaak gezien dat ik via fast forward heb gekeken of het idd het zelfde fimpje was als ik kende. Heb dus zelf zeker geen 45 seconden gekeken).
     
  8. In fases zullen er meer enquetes gehouden worden.
     
  9. Dat kan ik begrijpen, ik had zelf ook liever wat technisch gerichte vragen gehad, maar wie weet komt dat snel.
     
  10. Gebruikerspanel

    Daar moet je al je gegevens invullen en dan krijg je een bevestigings email met een link waar je op moet klikken.

    Ik heb me al meerdere keren proberen in te schrijven maar krijg nog steeds geen bevestigings email gekregen.
    Ben zelf nog @home klant

    Wat doe ik niet goed, ik kan alle mails verder gewoon ontvangen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina