1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo Klantenpanel

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door kingpin!, 31 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben ook ex@homer en deed ook bij @home mee aan het klanten panel dus daar kan het niet aan liggen.
     

  2. Nee hoor. Het lag aan de onvolprezen plugin genaamd 'noscript' in firefox. Die zorgde ervoor dat de registratie fout liep. Door netpanel toe te staan liep de registratie feilloos... :oops:

    Gert.
     
  3. Heb zelfs het bevestigings-imeeltje al gekregen...

    Gert.
     

  4. Jij bent als moderator nog laat op :cool:
    Draaien jullie wisseldiensten als moderator in dit forum? :wink:

    Gert.
     
  5. OffTopic: stel je wekker maar eens, zeg om 03.00. Je krijgt altijd antwoord....
     
  6. Ik heb mij netjes aangemeld en doe dus mee met de klantenpanel.

    Bevestiging ook netjes gekregen.
     
  7. @Home Klantenpannel

    Vandaag kreeg ik het bericht van @Home Klantenpanel dat ivm de overname, zoals bekend, dit klantenpanel ophoudt te bestaan. De voormalige leden van dit panel kregen een vergoeding voor deelname aan dit panel. Dit wordt niet meer voortgezet door @Home, gewoonweg omdat dit niet meer bestaat. Leden van Ziggo kunnen straks een uitnodiging krijgen om deel uit te maken van een Klantenpanel van Ziggo. Welnu mijn bericht vandaag: het @Home bestaat niet meer; er zijn een aantal mogelijkheden tot uitbetaling. Allereerst 'Goede doelen' welke met naam genoemd worden. Maar vervolgens uitbetaling in de vorm van tegoedbonnen van BOL aan de deelnemer van het @Home klantenpanel. Uiteraard eenmalig, het gespaarde tegoed wordt uitbetaald in veelvouden van €2,50 dus altijd naar boven afgerond. @Home verdiend een pluim in deze.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2008
  8. eerste onderzoek Ziggo luisterpanel

    Vandaag de eerste mail gehad van het panel, en men lijkt zich vooral druk te maken over de indruk die de introductie campagne heeft achtergelaten.

    De vragenlijst bevat eerst al een slordige fout, er wordt gevraagd naar een filmpje van 47 seconden te kijken, en dan krijg je het ziggofilmpje van 2 minuten te zien (wat overigens wel 2 uur lijkt te duren.) Daarna moet je aangeven welke eigenschappen wel en niet passen bij de persoon Ziggo...

    [​IMG]


    Verder geneuzel of het opgevallen is dat de homepage wisselende kleurtjes heeft, en welk kleurtje ik het mooiste vind. Lekker belangrijk, zorg eerst er duidelijk vindbaar informatie wordt gegeven, bijv. over zenders die er bij komen of zomaar verdwijnen.
     
  9. Die heb ik ook gehad. Uiteraard heb ik ze afgebrand vwb commercial & bereikbaarheid helpdesk (ondanks dat ik in het @Home gebied daar geen last van had). Het leuke was dat ze me vroegen wat het imago van Ziggo was... Ik zou zeggen, lees dit forum eens.

    Gert.
     
  10. Heb de enquete ook ingevuld.

    Ook ik heb aangegeven: tevreden over bestaande producten, minder over aanvragen nieuwe en erg niet te spreken over de reclamecampagne.

    Geloof dat ze niet blij zullen zijn met mijn associaties bij de Ziggo persoon.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina