1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Poll: Wachttijd Ziggo Helpdesk Multikabel gebied

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door commander, 30 mei 2008.

?
  1. minder dan 2 minuten

    6,3%
  2. 2-5 minuten

    4,2%
  3. 5-10 minuten

    4,2%
  4. 10-15 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 15-20 minuten

    8,3%
  6. 20-25 minuten

    16,7%
  7. 25-30 minuten

    6,3%
  8. 30-40 minuten

    20,8%
  9. 40-50 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  10. meer dan 50 minuten of verbinding verbreekt (geen contact kunnen krijgen)

    33,3%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds wanneer is 10 cent per minuut lokaal tarief? :roll:
     
  2. Ik lees net in de krant dat ziggo de prijs heeft verlaagd van 10 cent naar 2 cent per minuut.
     
  3. Dat is ook geen lokaal tarief. De helpdesk wel sinds vandaag.
    (zie hier bijvoorbeeld)
     
  4. Dan heb je geluk gehad. Ik kreeg gisteren 9/6 antwoord op mijn eerste mail van 23/5 waarin gesteld werd dat met mijn inlognaam en klantennummer ik een nieuw wachtwoord kon aanmaken. Niet dus. Ik blijf de melding krijgen dat mijn inlognaam en klantennummer niet bij elkaar horen.
     
  5. Ik blijf het toch raar vinden dat we onderling gratis (naar vaste nummers) bellen, maar dat de helpdesk (help???) daarvan uitgesloten is.:shock:
    Weet iemand toevallig ook of dat onderling gratis bellen nu ook uitgebreidt is met de bellers van @home en Casema? Deze vraag heb ik middels het mailformulier ook aan Ziggo gesteld, maar U begrijpt het al....... tot nu toe
    blijft het stil!:x
     
  6. Nee, een 0900 nummer is geen 'onderling' bellen nummer, het kost nu lokaal tarief en normaal 10 cpm
     
  7. En.....al was het gratis, dan nog krijg ik geen verbinding. Ik krijg nu zelfs niet eens meer het hele menu te horen. Halverwege houdt het op, en dan alleen nog maar ruis....
    Ook mijn facturen krijg ik nog steeds niet online te zien. Telkens maar weer die boodschap: Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens.

    Het is om moedeloos van te worden. Het verlangen naar Multikabel wordt steeds groter. Daar ging ook wel eens iets verkeerd, maar dit slaat echt alles.
    Ik hou het nog even op beginnersproblemen, maar twijfel nu toch wel of ik nog verder wil met Ziggo als het niet binnen afzienbare tijd verbeterd.

    En dan wordt het nog een hele toer om te zoeken naar een provider zonder problemen......
     
  8. Helaas, er is iets fout gegaan


    Helaas, er is iets fout gegaan
     
  9. Helaas, er is iets fout gegaan

    • General exception



    En zo kan ik nog wel even doorgaan. 1x is het me gelukt om de facturen pagina te openen, maar als ik dan een specifiek nummer aanklik, verschijnt bovenstaande informatie weer.....
    Bellen lukt dus niet, klachten/vragen formulier wordt niet beantwoord, en ook dit gaat dus telkens verkeerd.
    En datalles terwijl ik net naar een commercial van Ziggo op TV hoor:
    "Waarom duren vervelende dingen zo lang, en waarom fijne momenten zo kort" Doe er dan &*%$## wat aan Ziggo!!!!:x
     
  10. Zo juist ook eens gebeld met de ziggo helpdesk, wat een drama z'n bedrijf je mag eerst door een voorkeuze menu heen worstelen en dan nog een keer.
    Waar zijn toch die vriendelijke meisjes van multikabel gebleven die je direct te woord staan ????????????????????????????
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina