1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Poll: Wachttijd Ziggo Helpdesk Multikabel gebied

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door commander, 30 mei 2008.

?
  1. minder dan 2 minuten

    6,3%
  2. 2-5 minuten

    4,2%
  3. 5-10 minuten

    4,2%
  4. 10-15 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 15-20 minuten

    8,3%
  6. 20-25 minuten

    16,7%
  7. 25-30 minuten

    6,3%
  8. 30-40 minuten

    20,8%
  9. 40-50 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  10. meer dan 50 minuten of verbinding verbreekt (geen contact kunnen krijgen)

    33,3%
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachttijden

    Mijn ervaring bij Multikabel was heel goed. Je werd er snel, vriendelijk en deskundig te woord gestaan. En problemen werden altijd opgelost. Daar had men bij Multikabel een goed oog voor.

    Bij ziggo worden de problemen verstopt. Het is te gek voor woorden dat een groot bedrijf wegloopt voor genoemde problemen en er ook niet over wenst te communiceren.
     
  2. 4x gebeld, 4x niemand aan de lijn gehad:oops: 12 euro in de kassa van Ziggo.

    Alternatief telefoonnummer is: 050 8533333, alleen als je dat belt krijg je een vriendelijke receptioniste die je doorverbind met het 0900 nummer waardoor je evengoed gewoon in de wachtrij komt met het hele riedeltje van het menu. Ze hebben geen kontakt met de mensen van het callcenter van het 0900 nummer.

    Ik vraag me dus nu af, wie Ziggo is eigenlijk.:eek:
     
  3. Alleen kost het je nu geen 10 cent per minuut :wink:
    Ik had ze wel gelijk aan de lijn met het alternatieve nummer :roll:
     
  4. Dat klopt gedeeltelijk, ik had ze ook met dat 050 nummer binnen een paar seconden aan de telefoon. Ik werd daarna alleen doorverbonden met het 0900 nummer, waar ik de waarschuwing weer hoorde dat dit nummer 10 cent per minuut kost en dat ik mijn postcode moest invoeren.

    Aangezien ik al 12 euro kwijt was aan deze onzin, ben ik niet van plan om nog eens 3 euro te sponsoren aan Ziggo.:cry:
     
  5. Klopt dat je het standaard bandje te horen krijgt waarbij het nummer 10 cent per minuut kost.
    Maar ze kunnen je nooit die 10 cent laten betalen bij doorschakeling, jij bent een gewoon nummer en betaald ook het gewone tarief let maar op je afrekening :wink:
    Dat is nu juist het mooie van alternatieve nummers :mrgreen:
     
  6. Wat een ellende zeg! AL meer dan 60 min gewacht nu totaal en nog niemand gesproken. Ik wacht op mijn HDD recorder/decoder die al 2 keer opgestuurd zou worden...Had vroeger wel goede ervaringen met MK, maar nu is het echt enkel ellende zeg:?
     
  7. Ik heb nu precies 1 week later bericht gehad op mijn mail.
    En ik moet toegeven het is het goede antwoord :idea:
    Ondertussen was ik na een dag of 4 er zelf met behulp van 2 anderen ingelogd maar een antwoord geven doen ze.
     
  8. MijnZiggo

    Vanaf begin Ziggo tot heden kon ik niet inloggen cq. registreren in mijn Ziggo.
    Kreeg steeds het bericht ; dit account bestaat al, nadat ik mij wilde registreren zoals ik bij Multikabel al bekend stond.

    Heden kreeg ik een ingeving....lol
    denk ik vul reg. nummer in en een geheel andere gebruikersnaam en password.

    Wat schets mijn verbazing....kreeg melding u bent geregistreerd.
    Na nu eindelijk te kunnen inloggen en mijn gegevens aanklikte om alles weer opnieuw in te vullen, stond daar al alles netjes zoals bekend bij Multikabel.

    Wat heeft gebruikersnaam en password dan voor zin????
    :?




     
  9. Eeuwig ... Heb na 15 minuten wachten opgehangen... Bij Multikabel werd ik altijd heel snel geholpen nooit langer dan 5 minuten hoeven wachten ...
    Multikabel vraag maar weer gauw een scheiding aan.:-P
     
  10. Als je ophangt moet je de volgende keer weer lang wachten :?
    Je kunt beter volhouden, als het echt te lang zou duren krijg je een bandje dat de wachttijd te lang is en verbreekt de verbinding. Krijg je dat niet kun je beter volhouden. Zeker nu het lokaal tarief is....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina