1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Poll: Wachttijd Ziggo Helpdesk Multikabel gebied

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door commander, 30 mei 2008.

?
  1. minder dan 2 minuten

    6,3%
  2. 2-5 minuten

    4,2%
  3. 5-10 minuten

    4,2%
  4. 10-15 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 15-20 minuten

    8,3%
  6. 20-25 minuten

    16,7%
  7. 25-30 minuten

    6,3%
  8. 30-40 minuten

    20,8%
  9. 40-50 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  10. meer dan 50 minuten of verbinding verbreekt (geen contact kunnen krijgen)

    33,3%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben ik idd met je eens dit is een POLL :roll: daar horen geen persoonlijke discussie op plaats te vinden over een weer.
    Maar nu zal ik wel weer tegen reactie krijgen :confused:
     
  2. Vanmorgen gebeld en kreeg ik een bandje dat de wachttijd minimaal 10 minuten bedraagt. Als ik nu bel, dan wordt me verteld dat ik wordt doorgeschakelt, maar vervolgens komt er een angstvallige stilte op de lijn. Geen kiestoon, geen bandje, helemaal niks. Ben ik in het bekende "zwarte gat" beland ?
    Hebben nog meer mensen daar last van? Ik kies overigen optie 5 en dan nogmaals 5.
     
  3. Gisteren middag en avond gebeld. Vanmorgen geprobeerd evenals deze middag: er is geen doorkomen aan. Een reactie via de mail blijft ook uit. :evil:
     
  4. Mijn baas heeft rond 11.45 uur gebeld, wachttijd 18 minuten.
    Dit is alle info die gevraagd wordt voor de poll...
     
  5. leuker nog je belt voor een vraag 0900 1884 je luisterd de menu's maakt een keuze hoor je muziek minuut of 3 dan hoor je er komen te veel telefoontjes binnen de verbinding word nu verbroken.

    Lekker is dat
     
  6. Dit is een poll, geen discussietopic :D Daar zijn zat andere topics voor.
     
  7. Geen wachttijd

    Ik heb met alternatief nummer gebeld, was er gelijk door :mrgreen:
     
  8. Wat is het alternatief telefoonnummer ?
     
  9. Er was ook nog een tijdelijk nummer voor Multikabel-abonnees over factuur-vragen en regelingen: 072-8009999. Dit stond in de brief die bij Multikabel abonnees is bezorgd begin tot half mei. Ik denk dat je daar alleen voor factuur zaken terecht kan.

    Aanvulling:
    Dit nummer net even getest: je kunt daar terecht met vragen over inloggen op email-accounts en met vragen over factuurproblemen. En zowaar ik had binnen 10 seconden een vriendelijk iemand aan de lijn... Dat terwijl 0900-1884 nog de verbinding verbrak omdat het te druk was om me te woord te staan.

    Ik vroeg waarom ik een acceptgiro ontving en of ik die moest betalen omdat er normaal automatisch afgeschreven wordt. Het antwoord van de (vriendelijke) dame was dat automatische afschrijving niet mogelijk bleek als de bedragen boven de 100 euro uitkwamen. Door de dubbele maandbetaling is dit dus voor veel bundelklanten het geval. Die moeten dus handmatig betalen deze maand. Ze gaf mij gelijk dat dit eigenlijk op de factuur erbij gezet had moeten worden....
     
  10. poll

    In de poll mis ik als antwoord: Geen verbinding kunnen krijgen.

    De poll gaat er van uit dat dat het geen verbinding kunnen krijgen pas na 50 minuten intreedt. Dat is niet juist. Niet iedereen wacht 50 minuten om er achter te komen dat er geen verbinding tot stand komt. Er zijn zelfs slimmerikken die dit na een paar minuten al beseffen

    Omdat bij elke tijdseenheid deze opgevers voorkomen geeft de poll geen weergave van de daadwerkelijke wachttijden en kan er derhalve ook geen conclusies aan worden verbonden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina