1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Poll: Wachttijd Ziggo Helpdesk Multikabel gebied

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door commander, 30 mei 2008.

?
  1. minder dan 2 minuten

    6,3%
  2. 2-5 minuten

    4,2%
  3. 5-10 minuten

    4,2%
  4. 10-15 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 15-20 minuten

    8,3%
  6. 20-25 minuten

    16,7%
  7. 25-30 minuten

    6,3%
  8. 30-40 minuten

    20,8%
  9. 40-50 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  10. meer dan 50 minuten of verbinding verbreekt (geen contact kunnen krijgen)

    33,3%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb inmiddels al 6 keer op verschillende tijdstippen proberen te bellen, maar kom niet verder dan geen verbinding. Wel eerst een minuut zoet gehouden met postcode intikken, controle postcode, menu enz. dat is dus al weer 60 ct...
     
  2. Dramatisch, kan op dit moment wegens drukte geen medewerker aan de lijn krijgen. En via e-mail is ook geen optie: duurt 10 dagen voordat er wordt gereageerd... :mad::cry:
     
  3. ook ik in de rij

    ik heb 25 minuten aan de tel gehangen en daarna opgehangen en toen maar het 072 nummer gedraaid en gelukkig :lol:binnen 3 minuten kwam er zuchtend een jonge vrouw aan de telefoon.duidelijk had ze het gehad leuk als het zo gaat ,ging voorheen duidelijk anders
     
  4. En ja hoor voor de tweede keer meer dan 50 minuten aan de lijn bij elkaar al meer dan 10 euro verbeld
    De is een reactie van mijn klacht van 3.5 dagen geleden

    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U krijgt van ons zo snel mogelijk een reactie.


    Met vriendelijke groet,


    Afdeling Klantenservice


    Ziggo B.V.


    TIP! Regel uw zaken bij Ziggo online!


    Log in op Mijn Ziggo en bekijk uw facturen en betalingen wanneer het u uitkomt. Met een druk op de knop heeft u een handig overzicht. Dus geen gezoek meer in uw bankafschriften. Ook kunt u online uw contactgegevens wijzigen en de aanvragen die u verstuurd heeft, inzien. Ga naar www.ziggo.nl voor informatie over registratie en inloggen.

    Wat nou TIP :evil::evil: Wat nou regel u zaken bij Ziggo Online, wat nou log in op Mijn Ziggo en bekijk facturen en betalingen met 1 druk op de knop wat een K*Tzooi :evil:
     
  5. Dit zien we mede als een van de grootste problemen van dit moment. Zowel in telefonische bereikbaarheid en responses op emails. We hebben er heel nadrukkelijk op aangedrongen om een zeer hoge prioriteit toe te kennen aan het alsnog verstrekken van antwoorden op de meest gestelde vragen. Die antwoorden moeten niet van de HD komen maar van de "bedenkers" in FAQ's op de website van Ziggo. Ook willen wij dat mensen met storingen een eigen ingang krijgen.
     
  6. Niet complete poll

    De poll is leuk maar niet geheel compleet. Ik heb 20 minuten gebeld en het toen maar opgegeven zonder een medewerker aan de lijn te hebben gehad.
    Deze optie staat er niet bij.
     
  7. jij runt zeker geen eigen bedrijf, want met zo'n instelling had jij geen enkele klant gekregen..... run eerst eens zelf een bedrijf, en probeer maar's klanten te krijgen.... voordat je dit soort onzin uitkraamt.
     
  8. Even over die regelingen die jij schijnbaar onzin vindt: een bedrijf moet een acceptabele betalingsregeling wel accepteren, dat heeft niets te maken met het wel of niet kunnen runnen van een 'eigen bedrijf'.

    En uh, wil je weg bij Ziggo? Niemand houdt je tegen, zoals Ziggo zelf al aangeeft mbt wijziging van de Algemene Voorwaarden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2008
  9. Ik denk dat dit soort discussies (in iedergeval niet de manier waarop) hier thuis horen. Als 3e vind ik het erg op de man af en doet het niets af aan het onderwerp in dit forum. Zoeken jullie dus even je eigen plekje op of spreek af op MSN.

    Ziggo had de kosten voor het bellen naar de helpdesk ook kosteloos kunnen maken. Of tegen bijv. 1 cent per minuut. Dit deden ze ook toen de perikelen omtrent SONERA gaande waren en Multikabel de boel weer had teruggekocht en alles weer op orde had gemaakt.

    Overigens de pagina grote reclame van TELFORT gezien in het NHD?
     
  10. Aangepast, discussies worden zo makkelijk afgewend hè, als men het er niet mee eens is. Van goede argumenten gaat men op de man af. Naar mijn mening heb ik mij daar niet schuldig aangemaakt, enkelt adviezen omtrent Ziggo en wijziging Algemene Voorwaarden. De tonatie van de 'tegenpartij' was gelijk al van dien aard, dat het al eerder in de keim gesmoord had moeten worden.

    Had gekunt ja, maar denk niet dat ze hier zelf rekening mee hadden gehouden. Aanloopproblemen oké, maar momenteel zijn we dat stadium een beetje voorbij nu hehe.

    Nope...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina