1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Poll: Wachttijd Ziggo Helpdesk Multikabel gebied

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door commander, 30 mei 2008.

?
  1. minder dan 2 minuten

    6,3%
  2. 2-5 minuten

    4,2%
  3. 5-10 minuten

    4,2%
  4. 10-15 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 15-20 minuten

    8,3%
  6. 20-25 minuten

    16,7%
  7. 25-30 minuten

    6,3%
  8. 30-40 minuten

    20,8%
  9. 40-50 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  10. meer dan 50 minuten of verbinding verbreekt (geen contact kunnen krijgen)

    33,3%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb 10 keer gebeld, moest steeds hele menu doorlopen om te horen te krijgen dat de helpdesk te druk was en de verbinding werd verbroken. Dus pas na ik me door de menu's had geworsteld en 2 keer mijn postcode had ingetoetst. Toen ik eindelijk in de wacht werd geplaatst moest ik nog 20 minuten wachten. Nadat ik eindelijk een medewerker aan de lijn kreeg werd ik netjes en keurig geholpen.
    Ik hou het op opstart problemen, te weinig personeel en dat er extra veel mensen bellen vanwege de overgang naar Ziggo.
     
  2. Moest ook erg lang wachten(na de 3e keer) de eerste twee keer zelfs verbinding verbroken.

    Wat ik dan slecht vind, is dat ze het tarief niet tijdelijk op 0.01 cent zetten, en als de wachttijden weer 'normaal' <8 minuten is die 10 cent rekenen
     
  3. Misschien is het een idee om ook een poll te openen over de vragen en klachten waarvoor de helpdesk gebeld wordt. Volgens mij zijn er veel vragenstellers die al geholpen kunnen worden met een goed draaiende servicesite. Dan kan de gebruikersvereniging daar op aandringen.

    Het lukt mij nog steeds niet, buiten emailbeheer om, om sowieso in te loggen op de servicesite.
     
  4. Betalen voor een helpdesk, ok, misschien moet dat wel. Maar betalen voor 20 minuten wachten?? Ridiculous!

    Maar het schijnt dat er wetgeving aankomt die dit gaat veranderen (lees: alleen betalen als je iemand aan de lijn hebt)
     
  5. wachttijd helpdesk

    vrijdag 30 mei 25 minuten aan de foon gehangen voor de hulpdesk dame me kon vertellen dat zij het antwoordt ook niet wist en dat ik maar op de site moest kijken.Mail wordt niet of maar half beantwoordt, lijkt KPN wel, heel triest.Kan iemand hier mij soms helpen?heb pas een eigen domein aangevraagd maar door een mail probleem ben ik alle gegevens kwijt, kan dus gen website maken omdat ik niet meer weet hoe er op te komen om te werken.Hulpdesk dame zuchte diep en verwees mij naar Ziggo zakelijk maar hoe ik ook zoek geen info over eigendomijn!!!!!! HELP
     
  6. Stel je vraag even in het internet-deel van dit forum, dan kunnen we zien of we je kunnen helpen. Het is hier een beetje off-topic om er nu op in te gaan.
     
  7. Inderdaad! :? Ik heb dus ook één keer gebeld met een vraag over digitale TV, maar niet één menukeuze kwam ook maar in de buurt van waar ik over belde.
    Toen maar de optie "storing melden" gekozen maar na ongeveer een kwartier opgehangen vanwege het lange wachten en de oplopende kosten.
     
  8. het multikabel nummer was op een moment helemaal niet bereikbaar en verder alleen maar lange wachttijden.

    multikabel zakelijk nummer gebeld en daar word verdorie meteen opgenomen en kan je dus intern weer in de wacht voor digitale tv maar dat duurde nog geen 10 minuten.
     
  9. Bereikbaarheid Ziggo v.m. Multikabel

    Ik zit nu al vanaf 17 mei zonder internet security van Multikabel.
    Gelukkig wel opgeslagen op een externe harde schijf dus nu maar een proef voor 2 maanden geactiveerd.

    Al 3 mails verzonden geen reactie.:x
     
  10. net geprobeerd, lukt niet. OOk niet met ander 'opties'.
    Wil nl af van het Film/Sport pakket, is ergens optie 2.... 15 minuten 'gehangen', maar opgegeven. Snap het niet, zoveel mensen zullen toch niet Film/Sport pakket willen wijzigen??? Leuke manier om geld te verdienen Ziggo! Je zou pas moeten betalen als je iemand aan de lijn krijgt, niet nadat je al 30 minuten aan de lijn hebt gehangen, om daarna grote kans, ook nog's een verveeld iemand aan de lijn te krijgen die jou ook niet verder kan helpen. Heb mail verstuurd (kwaaie). 's Kijken of ik daar bericht op krijg.

    Wel slecht, je moet eerst alle opties aangeven, 2x keer je postcode intypen (heeft men last van dementie of zo??) en dan .... wachten.

    Multikabel was ook al erg, maar dit is erger. En een website die je niet laat inloggen... joehoe, wat ben ik blij met dit Ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina