1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Poll: Wachttijd Ziggo Helpdesk Casema gebied

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door commander, 30 mei 2008.

?
  1. minder dan 2 minuten

    11,8%
  2. 2-5 minuten

    11,8%
  3. 5-10 minuten

    11,8%
  4. 10-15 minuten

    29,4%
  5. 15-20 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  6. 20-25 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  7. 25-30 minuten

    5,9%
  8. 30-40 minuten

    5,9%
  9. 40-50 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  10. meer dan 50 minuten of verbinding verbreekt (geen contact kunnen krijgen)

    23,5%
Niet open voor verdere reacties.
  1. ziggo

    A.W. Spruij
    De laatste tien dagen 20 keer tel. contact gezocht: 'Wachttijd bedraagt momenteel meer dan 10 minuten, probeer het een andere keer.' Wanneer dan?
    Via de website dan: Om een simpele wijziging door te voeren, daarop is de website niet ingesteld. Dan maar naar 'veelgestelde vragen'. Op de sleutelwoorden 'wijzigen' en 'opwaarderen' krijg ik als een van de reacties (d.w.z. 'veelgestelde vragen) ... 'U gaat scheiden en ... ' (neen dit verzin ik niet).
    Dan maar het formulier invullen want dan 'wordt u zo snel mogelijk geholpen!' Het blijft slechts bij een onmiddellijke automatische bevestiging, verder niks.
    Dan 'bij bestelling' mijn tel. nummer opgeven, want dan word je direct teruggebeld. Werkt perfect, alleen nadat de verbinding tot stand is gekomen is het 'tuut-tuut-tuut'.
    ZIGGO: op ZIG GOed slecht!
    A.W. Spruijt
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina