1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Poll: Wachttijd Ziggo Helpdesk @Home gebied

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door commander, 30 mei 2008.

?
  1. minder dan 2 minuten

    11,4%
  2. 2-5 minuten

    37,1%
  3. 5-10 minuten

    2,9%
  4. 10-15 minuten

    22,9%
  5. 15-20 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  6. 20-25 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  7. 25-30 minuten

    5,7%
  8. 30-40 minuten

    2,9%
  9. 40-50 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  10. meer dan 50 minuten of verbinding verbreekt (geen contact kunnen krijgen)

    17,1%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag gebeld over digitale televisie en met een tijd van 2 minuut 51 ben ik best tevreden.
    Nog zeer vriendelijk te woord gestaan ook.
     
  2. ja dit is zoals het altijd was bij @home nu mogen ze ook nog wel even op mijn email reageeren wat dat is nog steeds niet gebeurt
     
  3. Mijn ervaring bij de @Home-helpdesk is zeer positief. Werd altijd (gelukkig niet vaak nodig geweest) vriendelijk en goed geholpen.

    Ik hoop dat dat zo blijft. :wink:
     
  4. contact met helpdesk

    Wat een ramp. Activeringsproblemen besproken na 10 minuten in wachtstand. Antwoord: "komt meer voor dat schriftelijke aanmelding niet werkt. Ga naar site. Weet zelf niet hoe dat gaat. Het veranderd steeds." Op site aangekomen. Site @home onbereikbaar.
    Mooie start Ziggo!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina