1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Poll: Wachttijd Ziggo Helpdesk @Home gebied

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door commander, 30 mei 2008.

?
  1. minder dan 2 minuten

    11,4%
  2. 2-5 minuten

    37,1%
  3. 5-10 minuten

    2,9%
  4. 10-15 minuten

    22,9%
  5. 15-20 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  6. 20-25 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  7. 25-30 minuten

    5,7%
  8. 30-40 minuten

    2,9%
  9. 40-50 minuten

    0 stem(men)
    0,0%
  10. meer dan 50 minuten of verbinding verbreekt (geen contact kunnen krijgen)

    17,1%
Niet open voor verdere reacties.
  1. ** Deze poll is alleen voor ex- @Home klanten, zie andere polls voor Casema/Multikabel **

    Om een inventarisatie te krijgen van de wachttijden bij de helpdesk hebben we een aantal polls gemaakt. Omdat klanten doorgeschakeld worden naar hun eigen klantenservice/helpdesk verzoeken we jullie deze poll alleen in te vullen indien je in @Home gebied zit

    Vul de poll eerlijk in alleen als je de laatste paar dagen naar de klantenservice/helpdesk hebt gebeld.

    Om misbruik en/of grapjassen tegen te gaan is dit een "open" poll waarbij je usernaam zichtbaar is.
     
  2. 2 tot 5 minuten was het gisteren hier.
    Dus tijden vallen mee is wel eens heel anders geweest in de @Home tijd.
    Lastiger vind ik dat er zo opeens ook onder contact met helpdesk de verbinding wordt verbroken.
    Moet wel zeggen dat de medewerkster mij netjes terug belde en vertelde dat de fout mischien bij hun in het systeem lag.
     
  3. digi-tv

    Ik heb in totaal ongeveer 4x gebeld, elke dag 1x, de langste wachtijd was 3 minuten wat overigens ook werd aangegeven, bij de overige telefoontjes was er direct contact met een desk-medewerker.
    Dit voor een storing van de digi-tv, voor het overzetten naar alles-in-1 was er ook direct contact.
    Dit tijdens de werkuren.
     
  4. wachttijd

    Enkele keren gebeld deze week, eerst over de overstap naar Alles in 1 Plus, de bestelling was nergens te vinden, dus opnieuw gedaan. Wachttijd was minder dan 3 minuten.
    Sinds Donderdag problemen met mijn verbinding, wachttijd was zaterdag ochtend 15 minuten waarop ik maar weer "bestellen van een product" gekozen heb. Werd direct te woord gestaan, bestelling was nu wel verwerkt en snelheid wordt 8 juni aangepast. Probleem met verbinding nog onduidelijk.
     
  5. Vorige week een paar keer gebeld geen enkel probleem om er door te komen.
     

  6. Ik heb de Poll ingevuld.

    29.05.2008 Helpdesk helemaal niet te bereiken..

    Gr.
    BertK
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2008
  7. Zelf heb ik meerdere malen naar de helpdesk gebeld, na een heel keuzemenu doorgelopen zijn werd gezegd de wachttijd is momenteel zo lang dat wij u verzoeken later terug te bellen.

    Toen het een keer wel slaagde iemand aan de lijn te krijgen heeft dit ongeveer 10 minuten geduurd.
    De helpdesk via support@home nl dus via email ook een paar keer geprobeerd, na dagen wachten kreeg ik wel excuses dat het zo lang duurde maar zowel telefonisch als via internet had de helpdesk geen effect.

    Een keertje belde men mij op en omdat de problemen nog niet over waren zouden ze me de volgende dag weer bellen, dit is jammer genoeg niet gebeurd wat niet correct is.

    Alles bij elkaar bleken alle problemen toch bij Ziggo te liggen. Het was verstandiger geweest dat toen Ziggo dit in de gaten had, men van de verschillende klachten de verschillende problemen op de internetsite had vermeld met de melding dat er aan gewerkt werd met de verwachte datum dat het opgelost zou moeten zijn. Dit had veel frustratie bij klanten en bij de helpdeskmedewerkers gescheeld en veel minder werk voor de helpdesk. Momenteel functioneert alles zoals het moet, met dien verstande dat het internet veel langzamer is dan voorheen en ik herhaaldelijk het modem uit en aan moet doen omdat ik dan geen internet meer heb.



     
  8. ik heb de laatste tijd niet gebelt het was eerder altijd goed maar wat me wel opvalt is dat ik op 4 van de 5 mail die ik stur geen antwoord heb ontvangen en dat de mail die ik het teruggekregen bijn twee weeken duurde. dus misschien krijg ik de rest dan nog. hoppelijk is dit als @home is gemigreert en idereen duidelijkheid omtrent ziggo heeft wer als vanouds.....
     
  9. Helpdesk.

    Mijn ervaring is dat je de helpdesk beter niet meer kan bellen.
    En de rede hiervan is dat er niet naar de klant wordt geluisterd, en ook altijd de klant zijn instellingen niet kloppen.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
    Ben de afgelopen twee weken een uur of vijf aan bellen geweest, waarvan tot twee maal toe na 25 minuten de verbinding werd verbroken.
    En ook nog vaak tijdens het bellen twee keer de postcode in moeten tikken, werkt ook lekker.:mrgreen:
    Zo kan Ziggo ook lekker zijn zakken vullen.
    Heb eerst een telefoon storing gehad, die werd na 1,5 week toegegeven.
    Toen kon ik ruim een week geen e-mail verzenden, werd ook van de week pas toegegeven.
    En toen kwam er ook nog een digitale TV storing van twee dagen overheen.
    Nou ik heb Ziggo echt leren kennen, maar dan van de verkeerde kant.
    Het is te hopen dat het hierbij blijft, want ik heb er mijn buik vol van.
    Mooie reclame`s op tv van ons geld, en service van niks ook van ons geld.
    Ze moeten nog veel meer macht krijgen, dan blijft er niks goeds meer over.:mrgreen:
     
  10. ikzelf ken het probleem van niet luisteren en het verhaal dat het aan mijn intellingen ligt bij @home niet. dit is over het algemeen vaak zo als je mensen aan de lijn hebt die bijvoorbeeld alleen informatie over producten kunnen geven ze kijken dan in een mapje of op de pc wat de meest voorkomende of simpele problemen zijn ik heb de paar keer dat ik heb gebelt altijd iemand aan de lijn gehad die ook op iets meer technies gebied mij wat kon vertellen wle is het hierbij van belan dat je goed uitlecht wat je probleem is en wat je zelf al hierover weet en wat je gedaan hebt. dan word je meestal ietbeter geholpen dan de dingen die ze in hun mapje hebben staan
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina