• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo geeft uitleg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duidelijk bericht lijkt me, het was zo makkelijk te voorkomen geweest. Goede en duidelijke communicatie is zo belangrijk, als er radiostilte is richting de klanten.. Ja het klapt dan een keer natuurlijk, hou je hen op de hoogte hoe het er mee gaat en wat je er aan doet..

Ja, zo makkelijk. Misschien is het voor iedereen even wennen, Multikabel was best wel sterk in communiceren. Ik hoop een goede les voor alle partijen..

Thomas
 
Ja, zo makkelijk. Misschien is het voor iedereen even wennen, Multikabel was best wel sterk in communiceren. Ik hoop een goede les voor alle partijen

Inderdaad Thomas, er zal zeker lering uit getrokken worden. Problemen zijn nog niet helemaal verholpen maar het eind is in zicht.
 
Gelukkig,

Ik heb er best nog een goed gevoel over, ik hoor hier en daar ook wel dat er super hard gewerkt wordt bij Ziggo. Dubble diensten, extra medewerkers en zo..

Jammer dat dit niet even officieel is gecommuniceerd, dan hadden die berichten op de homepage gestaan.

Ik hoop dat de berichtgeving nu in het positieve omslaat, persoonlijk geloof ik niet zo in de inmeming van de pers. Die jongens blazen het altijd op, heeft de MGV niets aan en Ziggo al helemaal niet. Ik schreeuw veel liever dat EUdocis 3.0 eraan komt.. En nog meer van dat soort leuke dingen..
 
Ik heb er best nog een goed gevoel over, Ik schreeuw veel liever dat EUdocis 3.0 eraan komt.. En nog meer van dat soort leuke dingen..
En daar kun je wel eens gelijk in hebben. De CEO van Ziggo kondigde dit al aan en wat hij niet vertelde dat er vast meer leuke dingen op stapel staan.
 
Tja.....

Denk ook dat het er bij hoort, men kan vooraf de intenties hebben om het vlekkenloos te migreren. En zolang ze echt hun best doen hoor je mij niet klagen. De helpdesk, en de verschillende verhalen die daar verteld worden is wel een probleem..... Ik had vanmiddag iemand aan de telefoon die stug door ging met het doorgeven van foutieve prijzen (op ziggo.nl) zonden echt andere. Maar goed.... Tis net een kind, opvoeden gaat ook met horden en stoten...
 
Leuk verhaal maar ehmmm....

Ook de webportal is al flink verbeterd, stelt hij. De postcodecheck werkt inmiddels en klanten kunnen nu hun rekeningen online bekijken.

Ja maar dan nog wel op de oude @home site enne ooh ja die doet het niet meer bij mij al 2 dagen niet meer (pagina kan niet worden weergegeven).

Dus kan op het moment nergens meer in kijken.

En ja klantenservice heb ik contact mee gehad. Zal wel met migreren te maken hebben zeiden ze, einde bericht.

Update sinds een minuutje werkt het weer zouden de goden het hebben gehoord:lol:
 
Leuk verhaal maar ehmmm....

Ook de webportal is al flink verbeterd, stelt hij. De postcodecheck werkt inmiddels en klanten kunnen nu hun rekeningen online bekijken.

Ja maar dan nog wel op de oude @home site enne ooh ja die doet het niet meer bij mij al 2 dagen niet meer (pagina kan niet worden weergegeven).

Dus kan op het moment nergens meer in kijken.

En ja klantenservice heb ik contact mee gehad. Zal wel met migreren te maken hebben zeiden ze, einde bericht.

Update sinds een minuutje werkt het weer zouden de goden het hebben gehoord:lol:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de meest gunstige cijfers over de wacht en verwerkingstijden die Gradus noemt geïnspireerd zijn op de resultaten van de @Home HD. De ervaringen die wij hier lezen gaan toch vnl. over de HD in MK-gebied.

Ook deze laatste (ervarings)cijfers stemmen niet overeen met de statistieken van Ziggo voor deze HD. Maar ja wij zien hier extremen en dat zijn gemiddelden, waarbij men vaak de extremen ook nog elimineert.
 
Leuk verhaal maar ehmmm....

Ook de webportal is al flink verbeterd, stelt hij. De postcodecheck werkt inmiddels en klanten kunnen nu hun rekeningen online bekijken.

Ja maar dan nog wel op de oude @home site enne ooh ja die doet het niet meer bij mij al 2 dagen niet meer (pagina kan niet worden weergegeven).

Dus kan op het moment nergens meer in kijken.

En ja klantenservice heb ik contact mee gehad. Zal wel met migreren te maken hebben zeiden ze, einde bericht.

Update sinds een minuutje werkt het weer zouden de goden het hebben gehoord:lol:


Het heeft vandaag de hele dag gewoon bij mij gewerkt.... ( de mijn home omgeving) Toevallig vandaag veel gebruik van gemaakt ivm migratie naar Ziggo
 
Het is allemaal leuk en aardig zo'n verhaal maar gezien wat er allemaal in de afgelopen jaren om ons heen gebeurd is bij vele andere bedrijven die beterschap boden moet je best wel een bord voor je kop hebben om dit nog enszins te kunnen geloven.
We worden aan alle kanten belazerd etc dus eerst maar eens zien en dan geloven of het echt allemaal goedkomt.

De teruggang van Sonera naar Multikabel was gelukkig een goede stap maar nu naar alles overgaat naar een hele grote in de "internetmaffia" valt nog maar even te bezien.

Kortom; afwachten, afwachten, afwachten. Het is en blijft moeilijk om nog positief te blijven.

We zullen zien :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan