1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Helaas geen digitale decoder

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Mickie, 30 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. We merken allemaal wel dat de overgang naar het Ziggo concern niet zonder problemen verloopt. Het zal ook niet meevallen om van 3 bedrijven te migreren naar 1 bedrijf en dat er zaken mis gaan is jammerlijk maar wel te begrijpen.

    Van onderstaand geval word ik wel een beetje triest :oops:

    Mijn vader maakte tot april gebruik van 3 losse Multikabel produkten te weten Telefonie, DTV en Power internet. Met de introductie van de power bundel heb ik heb geadviseerd om een power bundel aan te vragen met als extra een bijna gratis digitale decoder.

    Ik had dit zelf een week eerder ook gedaan en ik had de nieuwe decoder al in huis. Via de website de powerbundel aangevraagd en tot zover geen enkel probleem.

    We zijn nu inmiddels een week of 4 verder en ik heb maar eens gebeld met Ziggo waar de digitale decoder blijft.

    Vanmorgen na 45 minuten de strijd opgegeven en tussen de middag nog een poging gedaan van 30 minuten en ik kreeg uiteindelijk iemand aan de lijn. Het verhaal uitgelegd en weer 10 minuten in de wacht gestaan om het volgende antwoord te krijgen.

    Meneer U heeft bij Ziggo een ander klantnummer gekregen en we kunnen de oude klantnummers en aanvragen van Multikabel niet meer traceren dus u heeft geen recht meer op een digitale decoder. Sorry voor het ongemak.

    Ik vind dit heel erg kort door de bocht en bijna onvoorstelbaar.

    Heeft een bedrijf als Multikabel niet de plicht om aanvragen e.d. een aantal jaar lang te kunnen reproduceren?

    Ik ga mijn digitale decoder vanavond maar naar mijn vader brengen dan kan hij ook in ieder geval digitaal kijken.
     
  2. Advies: laat je vader dit schriftelijk aangeven bij Klachten van Ziggo.
     
  3. Heel sociaal van je ook al heeft hij er al een.......:wink:
     
  4. Gewoon aangeven via brief of e-mail richting klachten. Dan wordt dit probleem vast wel opgelost voor uw vader. Misschien net iemand getroffen aan de telefoon die iets niet kon vinden en dit antwoord gaf. Succes in elk geval.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina