1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Helpdesk Dom, Niet kunnen lezen ed ?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door scallief, 30 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hieronder mijn ervaringen - oordeel zelf (persoonlijke gegevens verwijderd).

    Geen Ziggo voor mij.

    --------<copy/paste/formatting>--------------

    Geachte heer/Mevrouw,

    Onlangs stelde u ons een vraag via het contactformulier op www.ziggo.nl.

    Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord.

    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.


    Met vriendelijke groet,

    <naam verwijderd>
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo B.V.




    ---- Oorspronkelijk bericht ----

    Ehhhmmmm

    Waar is nu het antwoord op mijn vraag?

    Mvg,

    xxxx

    From: Ziggo Klantenservice [mailto:SW-service@casema.nl]
    Sent: maandag 26 mei 2008 11:54
    To: xxxxx
    Subject: RE: Vraag - Internet - Algemene informatie: Abonnement - PCxxxx DK
    [REF:35350015559]





    Geachte heer/mevrouw xxxx,


    In uw e-mail van Mon May 19 11:15:01 MEST 2008 heeft u een vraag gesteld over "Vraag - Internet - Algemene informatie: Abonnement - PCxxxx DK".

    GEEF HIER HET ANTWOORD IN

    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.



    Met vriendelijke groet,



    Voornaam Achternaam
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo B.V.




    ---- Oorspronkelijk bericht ----

    betreft: Vraag
    product: Internet
    onderwerp: Algemene informatie: Abonnement
    aanhef: dhr
    voorletter:
    achternaam: xxxx
    adres: xxxx
    huisnummer:
    postcode:
    woonplaats:
    email:
    telefoon:
    vraagopmerking: Ivm kostenvergoeding werkgever voor telefonie en internet wil ik graag weten welke bedragen precies in rekening gebracht worden voor televisie, internet en telefonie van het Alles-in-1 extra pakket.
     
  2. En dan hier poging nummer twee bij Ziggo

    Poging nummer twee bij Ziggo - lezen kunnen ze ook niet:

    Ivm toekomstige vergoeding door werkgever van internet en telefonie wil ik graag van jullie een VOORBEELDFACTUUR ontvangen van een ALLES-in-1 EXTRA pakket (PDF) formaat.

    Het antwoord van Ziggo (prive gegevens verwijderd):
    Geachte heer <verwijderd>,


    In uw e-mail van Thu May 22 11:30:02 MEST 2008 heeft u een vraag gesteld over "Vraag - Internet - Aanmelden/bestellen - PC0000 DK".

    U kunt via onze website ook zien wat de maandelijkse kosten worden van dit pakket.

    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.



    Met vriendelijke groet,


    <gegevens verwijderd>
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo B.V.


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mijn voorlopige conclusie is dat Ziggo de meest eenvoudige vragen niet adequaat kan beantwoorden - blijkbaar een stap te ver.

    Ik vertrouw er dan ook niet op dat ze in staat zijn hun netwerk te goed te beheren - Geen ziggo voor mij dus.

    Incasso zal natuurlijk wel goed geregeld zijn- maar dat ga ik niet uitproberen.
     
  3. Wat dacht je hiervan.....

    Dit antwoord komt van de site http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/vragen

    Krijg ik 1 factuur voor alle diensten in het Alles-in-1 pakket?
    • Je krijgt 1 factuur van het alles in 1 pakket
    Met een apparte specificatie van de belkosten van afgelopen maand.
    (Die heb ik zelf bedacht dus dat is logisch)

    Bij @Home werden alle pakketten wel los vermeld maar dit terzijde.
     
  4. Ik denk dat mijn werkgever geen probleem heeft met het achteraf geven van een faktuur. Als ik nu niet een kopie v/e faktuur kan indienen dan komt het later wel. Veel su6 bij een andere internet-provider. Als je een beetje nadenkt geef je hun wat tijd.

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina