1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Volgende verslechtering op Ziggo-website

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ziggo999, 30 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. bericht ingetrokken

    Bericht door ziggo999 ingetrokken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2008
  2. Grappig, er zijn mensen op het forum die juist vonden dat het weg moest.. Nu is het weg, nu hoor je weer wat anders.

    Zoals je kan lezen op de homepage gaat de MGV zich nu harder opstellen tegen Ziggo, het is misschien eens tijd dat er harde doelen op tafel komen.
     
  3. De medewerkers die op outbound calls werkten zullen nu waarschijnlijk aan de inbound calls meehelpen, om zo de drukte weg te halen.....Das de enige reden die ik kan bedenken dat die functie op de website is weggehaald :roll:
     
  4. Dat kan ik me goed voorstellen.

    Jammer is dat de MGV niet veel informatie krijgt van Ziggo mbt dit soort dingen. Dat er problemen zijn kan ik me goed voorstellen, daar is iedereen het wel over eens.

    Als Ziggo nu communiceert: Er zijn problemen bij de helpdesk, we doen er dit dit en dit aan.. Dan weten mensen dat er hard aan gewerkt wordt, als men dit niet communiceert dan blijven mensen (af)reageren op de helpdesk.

    Nu komen er stukjes op de homepage met problemen, het zou beter zijn als er stukjes op de homepage komen met oplossingen!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina