1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mijn ziggo registratie vage fout

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zer0K3wL, 30 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De ingevulde adresgegevens zijn niet gekoppeld aan het klantnummer
    ik voer dus de zelfde huisnummer en postcode in als op factuur @home staat..... -,-
     
  2. Hallo Zer0K3wL,

    Het kan zijn dat ze werkzaamheden voeren om helemaal over te gaan naar Ziggo.
    @home is niet helemaal Ziggo nog.

    De klantnummers worden ook bij @home veranderd in het nieuwe systeem net als bij multikabel is gebeurt dus de koppeling is niet correct op dat moment.
    Er komt nog een brief over.

    Mvg,
    Chinchan
    www.ziggo.nl
     
  3. krijg dan nog wel mail over nieuwe klanten nummer.
    off brief ;>
     
  4. Bij multikabel klant is dat wel al gebeurt en @home gaan die ook krijgen denk juni dat jullie ze kunnen verwachten.

    Met vriendelijke groet, Chinchan

    www.ziggo.nl
     
  5. @home klanten kunnen nog geen gebruik maken van mijn-ziggo, die moeten de oude @home site blijven gebruiken tot ze bericht krijgen van ziggo dat ze over kunnen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina