1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo is gewoon troep!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Br14n4B4nkS, 29 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Relaas van een oud Multikabel abonnee:

    Ben absoluut niet te spreken over de overgang naar 1-bedrijf genaamd Z(u)iggo. Die site is echt gewoon te triest voor woorden. Hele service gedeelte werkt gewoon niet. De service site van MK werkte teminste altijd naar behoren.

    Het service site gedeelte op de Ziggo site duurt onwijs lang met laden en geeft uiteindelijk time-out bij het laden. Dit resulteert in een een melding dat de pagina niet gevonden kan worden of niet meer bestaat. Volgens mij is dit een klantvriendelijke melding en crashed die 'bagger site' dik op de achtergrond.

    Heb zelf het alles-in-1-pakket. Zou 3mbit moeten zijn vanaf 1 mei. Tis nu eind mei en behaal nog steeds max 220kb/s upload snelheid. Als het in de config zit dan duurt toch geen maand om dat op te lossen? Volgens mij kampen ze gewoon met capaciteit problemen en schuiven ze dat onder de noemer 'fout in configuratie'. Heb al herhaaldelijk gebeld naar de helpdesk, maar dat mocht niet baten.

    Helpdesk is bij Ziggo echt heel slecht te bereiken was bij MK wel anders daar kreeg je teminste nog iemand te pakken. Bij Ziggo heb ik de hoop al opgegeven.

    Laten we hopen dat het allemaal beter gaat als de fusie voltooid is. Zal wel een paar jaar duren :lol:
     
  2. Typisch Nederlands, en maar mopperen.

    Een tevreden Ziggo (@home) gebruiker.
     
  3. Het was geen capaciteitsprobleem, en geen fout in de configuratie, maar een probleem met oudere modems tijdens de upgrade van het netwerk. Dit lijkt nu opgelost, vanmorgen is de eerste (kleine) regio met succes omgezet.

    Als alles goed blijft gaan zullen de andere regio's nu snel (binnen enkele weken) omgezet worden, waarna de beloofde 3 Mbit upload gehaald moet kunnen worden.
     
  4. Kijk, en als je dat nu hoort uit een Cogas locatie, geeft dat toch weer moed, niet?
     
  5. ;-);-)
     
  6. Veel meer van hetzelfde:

    Upload probleem is bekend, zo ook de website problemen, en zo ook de helpdesk problemen.

    Post voegt niet echt veel toe dan meer gemopper..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina