1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

opnieuw registreren noodzakelijk?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Theo61, 29 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het lijkt er op dat ik mij opnieuw moet registreren om op mijn ziggo te komen. Maar als ik dat probeer krijg ik de melding: "De ingevulde adresgegevens zijn niet gekoppeld aan het klantnummer". Alles nagelezen, geen typefouten. Krijg ik een nieuw klantnummer van Ziggo? Of hoef ik mij helemaal niet opnieuw te registreren en is dit deel van de site nog niet klaar?

    Welk deel is eigenlijk wel klaar als ik nergens kan inloggen.
     
  2. Bij 'Mijn Ziggo' hoef je alleen het gedeelte voor de @ in te vullen plus je wachtwoord. Opnieuw registreren hoeft dus niet, de inlogmethode is gewijzigd. Bij 'Klantenservice' moet wel weer het hele emailadres ingevuld worden.

    Groet.
     
  3. Bedankt voor de tip ik was inderdaad bezig met het hele email-adres. Valt toch niet mee hoor, lezen als je denkt dat je het weet.
     
  4. Het is wel verwarrend, want voor andere delen op de site (email-aanpassen) moet je weer wel je hele adres invullen.
     
  5. Helaas, lukt het ook niet met alleen de gebruikersnaam. Ik heb nu de vraag aan de helpdesk gesteld met het contactformulier. Webmail werkt nu wel goed, dat was bij mijn eerste pogingen ook niet mogelijk. Na een belletje met de helpdesk kon het in de loop van de avond plotseling wel. De medewerkster (vanouds vriendelijk en hulpvaardig) gaf aan dat er problemen waren en dat ik het moest blijven proberen. Trouwens 'belletje' zeg maar gerust BEL. Tjonge de wachttijden zijn wel toegenomen. Kunnen jullie vanuit de gebruikersvereniging aandringen op de terugkeer van de wachttijdindicatie?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina