1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur: Fouten en warrigheid

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ferdinandf, 29 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zojuist de factuur kunnen zien van mijn Alles-in-1 pakket over april en de eerste helft van mei. (Daarna was het weer gauw over).
    Telefonie is volkomen onduidelijk. Gesprekken met andere Alles-in-1 gebruikers zijn wel in rekening gebracht, deze staan onder het hoofdje 'Onderling bellen'. Een van die nummers staat echter ook onder een ander hoofdje, bij bellen in de Regio.
    Nummer 09000730 paar keer gebeld, dit zou lokaal tarief zijn. Er is echter wel 10 ct/min. in rekening gebracht. Ik heb half mei een correctie over april van ong. €1 op mijn bankrekening gestort gekregen, maar geen idee waarom of hoe men aan dit bedrag is gekomen. Geen idee welke gesprekken gecorrigeerd zijn en of alles nu juist gecorrigeerd is.
    Ik hoop niet dat men dit in de toekomst zo blijft doen, want dan is er totaal geen overzicht meer.
    Kortom, fouten en warrigheid.
    De factuur is wel te printen, maar vervelend is weer dat de gespreksspecificaties niet te printen zijn. Jammer allemaal.
     
  2. Zouden ze met de opzet in het algemeen nog bezig zijn? Zodra 'Mijn Ziggo' het echt doet, dan moet je pas aan de bel gaan trekken. Tot die tijd... uh even wachten?
     
  3. kopie naar Word document?

    Lukt het ook niet om d.m.v. Ctrl A Ctrl C en Crl V de gespreksspecificaties over te zetten naar Word document en daarna printen, of kunnen ze niet geselecteerd worden?

    Vanmorgen rond half negen waren facturen te bekijken en heb ik deze in een Word document gezet en opgeslagen.
    Factuur klopte niet m.b.t. soort abonnement wat ik wil afnemen maar ik verwacht dat dit nog rechtgetrokken wordt omdat ik daar al een klacht over heb ingediend via de site.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2008
  4. Als je Firefox als browser gebruikt kan het met de plusg-in Screengrab
     
  5. Op dit moment is mijn factuur niet beschikbaar. Zodra dat kan zal ik het zo eens proberen, al hoop ik niet dat dat in toekomst zo zal blijven.
     
  6. Ik heb ook een warrige factuur gekregen, ik moest nu weer voor sport 1 betalen dat ik vanaf maart 2008 al niet meer heb????

    Op mijn factuur staan dus bedragen die nog uit april 2008 komen.

    Erg vreemd.
     
  7. factuur met accept giro

    Zijn er meer abonnee's, die een accept-giro met factuur opgestuurd kregen, terwijl je een automatische incasso bij ziggo hebt lopen zoals ik??
    en als je hierover per mail contact zoekt, geen antwoord krijgt en er:? niet gereageerd wordt??
     
  8. Ja velen. Er lopen meerdere topics hierover.

    Er is ook navraag naar gedaan. Schijnt dat Ziggo bij sommige abonnees niet automatisch kon afschrijven omdat het bedrag boven de 100 euro kwam door de dubbele maand. Ook als er genoeg op de rekening stond. (tenminste dat kreeg ik te horen van de klantenservice toen ik ze aan de lijn had) Je moet deze nota dus gewoon met de hand betalen en vanaf de volgende nota gaat het weer automatisch.
     
  9. Lijkt me bijzonder sterk... Alsof ze maar 1 poging doen...
    Ik weet helaas overigens ook niet wat de reden dan wel is van die acceptgiro...

    Bij mij was het nu toch wel mega bedrag trouwens wel automatisch afgeschreven
     
  10. factuur

    ik heb toch maar de acceptgiro gebruikt:als het abonnement , wat meer dan 100 euro in mijn geval bedraagt dubbel wordt afgehouden , laat ik het storneren., maar waarom hebben ze niet even een berichtje gegeven over de giro? heel verwarrend!bedankt voor de reactie:roll:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina