1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

(@home) dubbele kiestoon

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door knorde, 28 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Ik heb al enige tijd last (ook voor de overgang naar ziggo) van een dubbele kiestoon.

    Hebben meer mensen hier last van?

    Ik bedoel dus als ik iemand bel dat ik 2 kiestonen door elkaar heen hoor.
    Als de persoon dan opneemt dan blijf je tijdens je gesprek 1 kiestoon horen. Dit is overigens niet altijd zo.

    Ik was eens benieuwd of meer mensen dit probleem hebben.
    Gesprekken vallen nooit weg ofzo.

    Gr. Kees.
     
  2. Ik heb helemaal geen last gehad tot nu toe van de overgang van @Home naar Ziggo.

    Kan alleen niet mijn ziggo zien, maar dat hebben meer mensen tot op heden nog steeds.
     
  3. Heb je niet nog je KPN lijn aangesloten op je huisnetwerk? Dit kan voor een flinke 'brom' zorgen wanneer je via de kabel belt.
     
  4. Nee, gaat 1 kabel van de modem naar het basisstation van de telefoon :)
    Ook als ik het test met een andere telefoon heb ik hetzelfde probleem.
     
  5. geen idee wat dit kan zijn heb je wel alle conectors van je telefoonlijn goed?? en moet hoeveel draden heb je deze aangesloten ??
     
  6. Wat zegt de helpdesk hiervan?

    Ik heb ooit eens bij multikabel een 3toon gehad, dit was een lokaal probleem volgens mij.

    Heb ook wel eens rare problemen gehad toen mijn modem upload niet goed genoeg was.
     
  7. Ik heb ook last van een dubbel toon met bellen.. ik probeerde al naar de helpdesk te bellen maar door drukte word je er dan weer uit gegooid dus schiet niet echt op.. Maar dat is bij ons sinds de fusie pas..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina