1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Faktuur mei/juni

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Abecadabra, 28 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als ex-Multikabel klant 7 mei gebeld met de klantenservice in Alkmaar om een betreffende zomaar uit de lucht vallende dubbe faktuur. Ik kon een betalingsregeling krijgen in 3 termijnen. Aldus afgesproken
    Vanmorgen kont ik even kortstondig bij mijn faktuur en zag daar dat toch dubbel zou worden geincasseerd. Direct weer de klantenservice in Alkmaar gebeld hoe dit kon. Er zou een aanvraag voor een betalingsregeling gemaakt worden. Ik zei dat ik dit al een tijdje terug gedaan had. Werd er gevraagd of dit meer dan een week geleden was: ja 2 weken. Dat kno dan wel kloppen. Er wordt een nieuwe aanvraag gedaan.
    Oke, we wachten het af.
    Net na 17.00 kon ik weer bij mijn faktuur (die nog steeds dubbel is) en heb even gespit in de details: staan er diverse bedragen voor het onderling bellen terwijl ij een Family-bundel had wat Alles-in-een Plus geworden is met gratis onderling bellen.
    Weer dat nummer in Alkmaar gebeld. Voor de vraag over het onderling bellen werd ik doorverwezen naar 0900-1884.
    Toen ik vroeg hoe het met mijn betalingsregeling ivm de dubbele factuur moest de medewerker even navraag doen. Hij zag wel dat ik in het systeem stond met een betalingsregeling. Even later komt hij met het volgende: als er afgeboekt is moet ik zelf 2/3 van de factuur betreffende juni terug laten boeken door de bank. Ziggo zal dan door hebben dat ik een betalingsregeling heb en dan zal het verder goed komen?????????
    Op mijn vraag hoe het dan in de volgende maanden gaat kon hij geen antwoord geve, dit was voor hem ook niet. De medewerkers waren net n.a.v. mijn vraag snel geinstrueerd.
    Ik wacht het maar af. (Kan er een gedeeltelijke terugboeking plaatsvinden bij de bank?)

    Met de faktuur vraag naar 0900-1884
    Na 25 min. wachten: MK-abonnees heben +/- 2 maanden geleden een brief gehad dat onderling gratis bellen alleen nog bij de Power-bundel beschikbaar was???? (Ik en mijn buurman niet ontvangen).
    Kijk maar op de Ziggo-site........
    Even later moest de medewerker dit terug nemen (alle Bundels gratis onderling bellen). Na enkele minuten ergens overlegd te hebben komt hij terug en zegt dit te zullen mailen aan de "billing"-sectie. Hij hoopt dat ik dan binnen enkele werkdagen hierover gebeld zal worden: misschien maandag.

    Nou dat is ziggo.....?!?!?!

    Ik moet allemaal maar op de voet volgen en hopen...

    Gr. Abi
     
  2. Advies
    Leg dossier aan van
    met wie u spreekt
    wat met u afgesproken wordt + data
    Indien mogelijk vanaf uw regio: dien een klacht in via Ziggo Website over de factuur en vermeldt wat u geadviseerd is.

    Gedeeltelijk storneren lijkt mij een voorbode tot problemen als afsluiten alle diensten door Ziggo omdat u de rekening niet volledig betaald heeft.

    Ik raad u aan in de klacht aan te geven dat afd Billing u het teveel afgeboekte bedrag terugboekt om bovenstaande problemen te voorkomen.

    Ik heb ook een onterechte factuur over juni gehad en heb Ziggo verzocht deze te rectificeren in een vandaag verzonden klacht via de website.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina