1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 meldingen op sommige zenders?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Loesy, 28 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook hier nu de bekende melding E19

    Sinds vanacht ook hier de melding E19 op bijna alle zenders, verschillende dingen geprobeerd zoals: De humax opnieuw ingesteld, updates gedraaid, weer alles opnieuw ingesteld, mail gestuurd naar storingen via de website van ziggo. Helaas moet ik constateren dat Ziggo wel heel klantonvriendelijk te werk gaat. Zoals ik hier lees zijn er meer mensen met hetzelfde probleem. De aanmeldingskaart is hier ook meteen ingevuld en verstuurd toen ik het pakket heb ontvangen. Helaas helaas, t'is weer een potje pindakaas.
     
  2. E19

    Eventjes een korte reactie hierop. Het is belangrijk om te weten of je smartcard in het Ziggo-systeem is opgenomen en wat het nummer is. Die gegevens kun je vinden op ziggo.nl, optie Mijn gegevens/Mijn producten. Dat nummer moet kloppen met het nummer op de smartcard zelf. Als je dat boven water hebt, bel dan de klantenservice 0900-1884, optie 4, optie 2 (status van de bestelling). Als je na geduldig wachten iemand aan de lijn krijgt, moet je vragen om je smartcard met het daarbij horende nummer een refresh te geven. Sta er op, dat men dat onmiddellijk doet terwijl jij nog aan de telefoon bent. Als je dan te horen krijgt, dat de refresh heeft plaatsgevonden, heb je binnen 3 uur weer digitaal signaal. Intussen wel de decoder aan laten staan met de smartcard erin.

    Als je twee smartcards heb, zoals bij mij het geval was, is het belangrijk, dat je om een refresh vraagt van de smartcard met het nummer dat in het Ziggo-systeem is opgenomen. Het opnemen van een nieuw nummer in dat systeem is namelijk vele malen moeilijker dan het refreshen van een bekend nummer, ook al is dat het oudste van de twee.

    Het heeft mij vele uren bellen gekost om na 4 dagen weer digitaal signaal te ontvangen. Het verzenden van een vraag of een klacht via het contactformulier op de site van Ziggo is zinloos, want het duurt minimaal 3 weken voor je een reactie krijgt en dan is het nog maar de vraag of je daar wat mee kunt, zo is mijn ervaring.

    Ik wens je succes, veel geduld en vasthoudendheid toe.
     
  3. Ook ik heb het eindelijk voor elkaar. Vrijdagochtend eindelijk iemand aan de lijn, probleem uitgelegd. Hij zou mijn kaart opnieuw refreshen. Bleek deze niet in hun systeem te staan. Dit is note bene de kaart die ik in juni heb mogen ontvangen als onderdeel van alles in 1 extra. Hij schakelde mij door naar de afdeling wijzigingen :confused: maar na 2 minuten werd de verbinding verbroken.

    En wat schets mijn verbazing, in de avond bleek mijn digitale televisie toch weer te werken. :applause:

    Nu nog het probleem met in het inloggen op Mijn Ziggo, en de juiste internet snelheid die bij Alles in 1 extra hoort, en ik ben weer tevreden.

    Je moet als bestaande klant belachelijk veel moeite doen om te krijgen waar je voor betaalt.
     
  4. Alles-in-1

    Waar ik benieuwd naar ben, is of je al Ziggo-telefoon hebt en of je daar wel of geen problemen mee hebt (gehad).
     
  5. Ik lees idd veel klachten over telefonie in het voormalige @home gebied. Maar laat ik het afkloppen, tot op heden heb ik nog geen problemen met mijn telefoon gehad. Ik had namelijk al telefonie van @home toen ik Alles in 1 extra heb aangevraagd.
     
  6. Ziggo-telefoon

    Thanks ... ik wacht al 7 weken op aansluiting/omzetting maar daarin schijn ik geen uitzondering te zijn. Gedeelde smart is halve smart nietwaar?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina