1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 meldingen op sommige zenders?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Loesy, 28 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. E19-melding

    Het mysterie is opgelost. Ziggo heeft verzuimd het nummer van de smartcard horende bij de nieuwe decoder in het systeem in te voeren, ondanks het feit dat dit nummer duidelijk op de sticker staat, die op de aanmeldkaart moest worden geplakt. Ik zit nu nog met een oud en niet meer in gebruik zijnd smartcardnummer in het systeem en daarop moet nu een mutatie plaatsvinden en dat kan niet op zondag. Morgen opnieuw bellen dus. Ik heb dus in feite 4 weken preview gehad op een smarcard met een nummer dat niet in het Ziggo-systeem is ingevoerd. Raar maar waar.
     

  2. Samen met je andere bericht is nu duidelijk dat de registratie fout gegaan is. Ik veronderstel dat dit binnen de komende dagen rechtgezet wordt. Laat het even weten als het in de komende dagen nog niet opgelost wordt. Ik veronderstel dat je internet en telefonie WEL functioneren, anders is er een ander probleem.
     
  3. Foute registratie smartcard DTV

    Bedankt voor de reactie en voor de bevestiging van mijn conclusie. Ik voeg er nog aan toe, dat ik kort na de ontvangst van de decoder al aan Ziggo gevraagd heb (via het contactformulier op de website) welke smartcard ik moet gebruiken maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Ik ga proberen vandaag bij Ziggo e.e.a. te laten corrigeren. Ik zal melden als dat onverhoopt niet lukt deze week. Ik heb internetverbinding maar nog geen telefoon omdat de nummerportering nog niet heeft plaatsgevonden hoewel ik de daarvoor bedoelde machtiging al 4 weken geleden verstuurd heb.
     
  4. E19 meldingen

    Ook ik krijg sinds vandaag op alle zenders, behalve Ned1, E19 meldingen. Ik heb in mei alles in 1 extra aangevraagd. De decoder had ik begin juni al binnen maar pas in september aangesloten. Wel heb ik toen gelijk de antwoordkaart teruggestuurd.

    Ik begin zo langzamerhand een beetje moedeloos te worden van Ziggo. Facturering waar niets van klopt, Mijn Ziggo die nog steeds niet werkt. En ik heb nog steeds niet de de beloofde internet snelheid. Wonder boven wonder werkt mijn telefoon nog wel :cry:
     
  5. E19-melding

    Mij is intussen wel duidelijk geworden dat Ziggo fouten maakt met de verwerking van de antwoordkaarten m.b.t. het gekozen digitale tv-pakket. Die worden niet of niet correct in het systeem verwerkt waardoor je na 4 weken preview gehad te hebben op alle zenders "op zwart" wordt gezet behalve voor Nederland 1, Nickelodeon en enkele regionale tv-zenders. Ik probeer nu al twee dagen (in totaal bijna 3 uur aan de telefoon gehangen) iemand bij Ziggo aan de lijn te krijgen die de bevoegdheid heeft dat in orde te maken maar tot dusver zonder enig resultaat. Vanmorgen lag de klantenservice telefonisch helemaal plat en daarna heb ik 2x 1 uur in de wacht gestaan zonder iemand te spreken te krijgen. Omdat ik er moedeloos van werd, heb ik beide keren de verbinding zelf verbroken. Gelukkig heb ik wel analoge tv-beelden. Het is erg jammer, dat Ziggo in het gebied waar ik woon op het gebied van kabel-tv monopolist is, anders wist ik het wel.
     
  6. E19 probleem uiteindelijk opgelost

    Vorige week ineens alle digitaal-totaal zenders een E19 melding. Daarna gebeld, donderdag, maar erg druk bij Ziggo en toen maar een e-mail gestuurd. Vrijdag 9.00 toch maar weer gebeld en al snel iemand aan de lijn. Binnen twee urr moest het in orde zijn. Dus niet. Totaal vijf keer gebeld (meestal vrij snel verbinding:)). 's Avonds had ik ineens alleen nog maar Ned. 1. Om 23.00 had ik de normale zenders wel weer digitaal. Volgens één van de medewerkers hadden ze daar een computerprobleem en de klachtenafdeling onvoldoende machtiging en dan moest ik de volgende dag maar de wijzigingsafdeling bellen. Dus zaterdagmorgen gebeld. Na 15 minuten:x iemand aan de lijn. De instellingen waren inderdaad verkeerd en zouden worden gewijzigd, BINNEN TWEE DAGEN:confused:. Ik vroeg nog, kan dat niet sneller,nee dit is normaal.
    Na drie uur toch even gecontroleerd en alles was BINNEN DRIE UUR :applause:in orde.
    Steeds vriendelijke meedenkende medewerkers:pompom: aan de lijn.
    Eigenlijk :frons:zouden ze nu alleen de telefoonkosten nog moeten restitueren, aangezien het een ZIGGO-fout is.
     
  7. Nog steeds op alle zenders E19 Preview periode verlopen. Vanaf maandag 4 maal getracht, en wel op 4 verschillende tijdstippen, de helpdesk te bellen. Dan krijg je het standaard riedeltje te horen: Ivm met de enorme drukte raden we u aan op een ander tijdstip terug te bellen. Vraag me af of er uberhaupt een geschikt moment is om te bellen. Misschien vanacht toch maar eens de wekker zetten....:wink:
    Morgenvroeg maar eens een hernieuwde poging wagen. En voor de time being mijn LCD maar analoog aangesloten. Kijkt toch wel beduidend anders, minder scherp, dan digitaal
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2008
  8. gewoon even wachten

    Vorige week ook het riedeltje steeds gehoord, maar soms na een minuut:applause::applause: of binnen 5 minuten:applause: al iemand aan de lijn. Vrijdag gevraagd of het donderdag erg druk was. Maar gedurende een half uur erg druk op die afdeling.
    Volgens mij staat dat riedeltje er gewoon op om jou en mij af te schrikken
     
  9. Als ik langer dan 10 min in de wacht sta dan gaat bij mij de haak erop. Ik heb ook zo mijn principes. Ik vind het uiteraard niet erg dat ze het riedeltje op mij hebben afgestemd maar hoop wel dat ik dan een keer het juiste riedeltje hoor.
     
  10. vandaag bij de 2e kaart de E19 melding, kan alleen nederland 1 bekijken. Helpdesk is ook moeilijk bereikbaar.

    Ik weet niet waar ze mee bezig zijn daar bij Ziggo.
    Met @home geen problemen gehad in het begin ook niet met Ziggo. Maar de laatste tijd zijn ze moeilijk bereikbaar.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina