1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 meldingen op sommige zenders?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Loesy, 28 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanaf gisteren avond krijg ik ook de E19 melding. Alleen Nederland 1 kan ik zien. kan iemand mij helpen.
     

  2. je had toch altijd al DTV, was is er dan veranderd, waarom had je een monteur nodig ?
     
  3. helpdesk bellen
     
  4. Dat ben ik vandaag al de hele tijd aan het proberen. Maar ik krijg steeds te horen dat het erg druk is en dat ik een andere tijd van de dag moet terug bellen.

    Dus ik dacht misschien is op dit forum een ziggo medewerker aanwezig die mij verder kan helpen.

    Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar niks werkt.
     
  5. Ik vind het wel schandalig dat ze zo moeilijk bereikbaar zijn. met @home heb ik nog nooit zo lang moeten wachten.:no:

    Ik zal het straks nog eens proberen.
     
  6. E19-melding in postcodegebied 7800

    Goeiemorgen,

    Sinds vanmorgen heb ik op alle zenders, behalve Ned1, kanaal 12 en enkele regionale zenders, de E19-melding "Preview periode verlopen". Ik heb de decoder al gereset maar dat heeft niet geholpen. Zijn er meer mensen die met dit euvel te kampen hebben?
     
  7. E19 melding ook in Casema gebied

    Hoeiemorgen,

    Heb sinds een aantal dagen ook op een aantal zenders de mededelingen E19:sad:. Postcode 2624, voormalig casema. E-mail naar ziggo gestuurd aantal dagen geleden, nog geen reactie.
    Als ze niet snel oplossen ga ik er weg. Heb ook sinds het Ziggo is voortdurend problemen met internet, werkt soms wel soms niet:confused:.
     
  8. hoelang heb je wel kunnen kijken ??
    Als je recent een Alles in 1 heb besteld, heb je in dat geval het antwoord kaartje op gestuurd in de eerste week ?
     
  9. Bij mij verschijnt sinds vanochtend op alle publieke (Nederland 1, 2 en 3) en overige zenders; E19 Preview periode verlopen. De desbetreffende smartcard werd eind september jl. via de Ziggo website kort na ontvangst van een Alles-in-1 bundel aangemeld, met de keuze voor digitale pakketten. Na ontvangst van een Ziggo bevestigingsbrief zou je denken dat één en ander rond de smartcard aanmelding verwerkt was.

    Een tweede smartcard die in oktober jl. eveneens enkele dagen na in bedrijf name via de Ziggo website werd aangemeld, met de bijbehorende keuze voor digitale pakketten, geeft sinds vanochtend op alle door mij niet gewenste extra zender pakketen ook de E19 melding. Over de aanmelding van deze smartcard moet nog een een Ziggo bevestigingsbrief worden ontvangen.

    Aangezien de facturering rond de Alles-in-1 bundel overstap eveneens niet correct was en beide smartcards in de preview periode alle digitale programma's zouden horen door te geven, lijkt het er in mijn geval op dat Ziggo zowel technisch als administratief onvoldoende greep heeft op het wijzigen van de abonnementsvorm. Helaas is de telefonische bereikbaarheid van Ziggo om dergelijk problemen te corrigeren niet wat je ervan hoopt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2008
  10. Ik heb de decoder ontvangen op 3 oktober jl. en het betreffende formulier ingevuld en mèt sticker nog diezelfde dag verzonden naar Ziggo, Antwoordnummer 3533 te Utrecht. Ik heb vanaf 3 oktober tot en met gisteren zonder problemen digitaal kunnen kijken naar alle zenders en nu ineens niet meer, niet eens het basispakket (op Nederland 1, kanaal 12, Nickolodeon en enkele regionale zenders na dan).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina