1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 meldingen op sommige zenders?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Loesy, 28 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sind deze morgen bijna alle zenders op "preview verlopen". (postcode 5262 pc)
    Morgen vroeg maar weer even kijken en zo niet dan maar even een belletje eraan wagen.
     
  2. Probleempje weer vanzelf opgelost
     
  3. hier ook een E19 sinds 2 dagen. kan alleen NED1 ontvangen bij de rest krijg ik preview verlopen. :?:x
     
  4. E19 melding sinds 3 juni

    Ook hier, postcode 6417, is er al 1,5 dag storing. Niets aan te doen lees ik, afwachten dus. :confused:
     
  5. foutmeldingen

    ook hier in boxtel is het raak verschillende mensen gesproken,maar allemaal dezelfde problemen.bij mij is ned 1,2,3 rtl 4 foutmelding.het ned 1 hd kanaal doet het wel maar wel met storing.ook als je de decoder uit zet en naar het gewone signaal kijkt is het slecht.komt allemaal wel slecht uit met het EK voor de deur waar we toch getracteerd worden op glashelder hd beeld.ik zie de bui al hangen
     
  6. opnieuw aanmelden

    Ik heb zojuist met de klantenservice gebeld en er werd gezegd dat ik nog niet ben aangemeld. Ik heb de kaart ongeveer 2 weken geleden ingestuurd en nu blijkt dat ze veel van die kaarten niet hebben ontvangen. Via internet heb ik me zojuist aangemeld en nu is het ongeveer 2 dagen wachten op de activering. Nog zeker 2 dagen slecht beeld! Dus voor de mensen die ook ongeveer 2 weken geleden het pakket hebben aangeschaft, waarschijnlijk is oorzaak van de E-19 storing dat Ziggo de antwoordkaart niet heeft ontvangen.
     
  7. Wat dacht je van de KPN dan, die hebben nog geen doorgesneden kabeltje nodig om dagen lang een groot deel van hun klanten zonder internet te laten zitten...


    Gert.
     
  8. E19 melding

    Hier ook na twee weken de E19 melding, mijn kaart ook niet ontvangen zeker (Ziggo):mrgreen:
    Wacht een dag af anders toch maar weer bellen.
    Nu is alles al fout gegaan in vier weken bij Ziggo.
    Eerst geen telefoon.
    Toen geen e-mail kunnen versturen.
    En ook twee dagen digitaal tv slecht.
    Nu de smartcard weer geblokkeerd.
    Ziggo is echt op de goeie weg bezig, hij hoeft alleen nog maar te duiken de afgrond in.
    Mijn advies is hou radar en kassa maar in de gaten, komt er vanzelf weer bij.
    Ik weet wel zeker als ik zulk slecht werk verricht bij mijn baas, dan krijg ik de zak.:idea:
     
  9. Heb hier, 7609 Almelo, al ruim drie weken, dat zodra ik de decoder aanzet de E19 melding krijg.
    Ik moet dan een keer een zender omhoog of omlaag en dan werkt het pas.
    Laatste update van de Samsung Hd staat er ook op.
    Ook is het geen nieuwe abo, heb deze kaart al een jaar of twee.
    Meer mensen dit probleem??
     
  10. Ik heb op alle extra zenders e19.
    Vorige week woensdag een monteur gehad, die alles aangesloten heeft.
    Dit weekend de kaart opgestuurd en nu alle extra zenders eraf.
    Maar volgens Ziggo zijn alle problemen opgelost.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina