1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 meldingen op sommige zenders?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Loesy, 28 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. E19-4 previeuw verlopen

    Heb net weer eea gecontroleerd, blijkt alles weer te werken
    Mooi balen heb alles gereset kan ik alles weer opnieuw programmeren.
     
  2. hier werkt het alweer deels :)
     
  3. Wat denk je zelf?
    Met groot bombarie wordt Ziggo aangekondigd, terwijl gewoon de helft van de klanten er nog geen gebruik van kunnen maken.
    Home klanten moeten ineens een maand dubbel gaan betalen.
    Het enige wat er veranderd is de kleur van de homepage. Deze was eerst blauw, toen oranje en nu roze.

    En dit alles gebeurt gewoon doelbewust, omdat de consumentenrubrieken met zomervakantie gaan, dus men kan maanden aanrotzooien zonder kritisch door de media gevolgd te worden.

    Als ze nu eens eerst de zaken goed geregeld hadden en dan de overstap gemaakt hadden, dan was het een stuk beter en ook normaler geweest.
     
  4. Dat zijn wel de laatste instanties die daar directe invloed op uit kunnen oefenen. Storingen komen regelmatig voor, bij alle providers en vaak door een stukgetrokken kabel, zoals ook nu.
    Dat het nu nog niet allemaal gladjes verloopt, lijkt me vrij normaal bij zo'n enorme samenvoeging van bedrijven.
    Maar mensen kunnen steeds moeilijker tegenslagen en teleurstellingen verwerken. (Hier speekt de filosoof van de koude grond ;-).
     
  5. Was een kabel de oorzaak? één kabeltje? toch best knap dat je met 1 kabeltje een landelijk netwerk plat kunt leggen.
     
  6. Hier (9801) werkt alles weer.
     
  7. Hier nu een aantal commerciele zenders weg..
    op sommige zenders het bekende ruis/sneeuw beeld.
    op andere een testbeeld van ziggo.
     
  8. het E16 / E19 probleem is om circa 17:30 geconstateerd in het centrale digitale headend op een groot aantal zenders en we hebben het probleem kunnen isoleren om circa 18:45. Daarna moeten de problemen weer opgelost zijn.
     
  9. De digitale problemen verholpen, maar nu heb ik vreemd genoeg last dat mijn analogesignaal veel slechter is dan 2 uur geleden....

    Na jah... As je me nou.... (zou Loekie zeggen....):shock:
     
  10. ja, daarom is het echt raadzaam bij het aanschaf het doen, want dan heb je in die periode van 2 weken (of 2 maanden?) gratis alle kanalen beschikbaar.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina